Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Původ
Autor
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Kolekce
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Mít vše hotovo - David Allen, Jan Melvil publishing, 2016
Novinka
Mít vše hotovo

Tato kniha je naprosto jiná, než všechny ostatní knihy o produktivitě. Poprvé vyšla před patnácti lety a za tu dobu se stala fenoménem. O její kvalitě svědčí tři miliony prodaných výtisků ve více než 30 jazycích. Statisíce lidí si díky metodě GTD...

  • Knihabrožovaná vazba
    365 Kč
    Skladem 3 ks

Domácnost bez odpadu - Bea Johnson, PeopleComm, 2018
Domácnost bez odpadu
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Bee Johnson se podařilo svou knihou vyvolat v západním světě pěkné haló. Stále větší počet lidí si začíná všímat toho, že smysl života není v tom, co vlastníme. Dochází nám, že čím víc vlastníme, tím méně svobodní jsme - čím víc nakupujeme, tím více je...

  • Knihašitá vazba
    389 Kč
    Skladem 5 ks

Zázračný úklid - Marie Kondo, Knižní klub, 2015
Zázračný úklid

Poznejte originální umění, díky němuž se spolehlivě zbavíte nepořádku a náležitě si uspořádáte věci. Tato přesvědčivá knížka se právem stala ohromným bestsellerem po celém světě a vyšvihla se na první místo žebříčku New York Times...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “