Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Žárlivost a jiné povídky - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2021
Žárlivost a jiné povídky

Strhující sbírka napínavých příběhů od krále severské krimi. Nevěra se nevyplácí a nakonec vždycky vyjde najevo. A když se vášeň proplete se žárlivostí, k pomstě zbývá už jen krůček. Dva úplně stejní horolezci bojují o krásnou řeckou servírku...

  • Knihapevná vazba
    294 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    209 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 na CD
    298 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
Další formáty

Žiarlivec a iné príbehy - Jo Nesbo, Ikar, 2021
Žiarlivec a iné príbehy 
SK

Jo Nesbø v unikátnej zbierke poviedok dokazuje, že je ozajstným majstrom mysterióznych príbehov plných napätia a nepredvídaných zvratov. Na stránkach knihy sa stretávajú dôvtipné mysle s pomstychtivými srdcami...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    327 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    289 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    190 Kč
    Skladem
Další formáty

Temná strana Švédska - John-Henri Holmberg, Ikar, 2014
Temná strana Švédska 
SK

Od chvíle, ako v roku 2005 vyšiel román Muži, ktorí nenávidia ženy od Stiega Larssona, sa čitatelia na celom svete nevedia nasýtiť švédskej kriminálnej prózy. Svetový knižný trh doslova ovládli najväčší majstri tohto žánru zo s



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “