Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Červená Karkulka, Svojtka&Co., 2021
 
Červená karkulka, Svojtka&Co., 2016
Červená Karkulka

Cestou za babičkou Karkulka v lese potká hladového vlka, kterému se v hlavě zrodí lstivý plán. Dokáže mu jej někdo překazit? V úchvatném prostorovém leporelu najdete klasickou a dětmi oblíbenou pohádku o Červené karkulce...

  • Knihaleporelo
    204 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    98 Kč
    Skladem

Bambi, Svojtka&Co.
Bambi

Tato knížečka, která je určena pro děti od 3 let, obsahuje nejen kratký příběh o kolouškovi, ale i 75 barevných samolepek, které mají děti při čtení textu doplňovat na místo černobílých obrázků, aby získaly úplný příběh...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kouzelný jednorožec - Yujin Shin (ilustrácie), Svojtka&Co., 2018
Kouzelný jednorožec

Jednorožec celý den kouzlí rád pro radost všem. Vítej ve světě třpytivých jednorožců! Prohlížej si, pohybuj obrázky a prožij kouzelné dobrodružství. Toto leporelo pro děti od jednoho roku má pevné stránky a je plné pohyblivých prvků, které pohádkový...

  • Knihaleporelo
    Vyprodané

Červená Karkulka - Amy Blay, Svojtka&Co., 2018
Červená Karkulka

Nejoblíbenější pohádky jako leporela s pohyblivými prvky? Přečti si je všechny a oživ své milované postavy! Sleduj příběh a posouvej, vyklápěj, roztáčej či rozhoupávej obrázky. Pohádka o Červené karkulce tě vtáhne do děje tak...

  • Knihaleporelo
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “