Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
Taková normální rodinka - Fan Vavřincová, XYZ, 2008
Taková normální rodinka

Navzdory názvu nejsou Hanákovi tak docela normální. Babička píše detektivky, které jí nikdo nikdy nevydal, její dcera Cilka má zase ve zvyku se zčistajasna vprostřed věty rozezpívat, její manžel Oldřich se nevěnuje ničemu jinému než svým želvičkám...


Válka s Mloky - Karel Čapek, Fortuna Libri, 2017
Válka s Mloky

Babička - Božena Němcová, Zdeněk Burian (ilustrátor), Knižní klub, 2005
Babička

Lucerna - Alois Jirásek, Edice knihy Omega, 2013
Lucerna

Divadelní hra z roku 1905 je vůbec nejhranější původní českou hrou všech dob. Odehrává se v historickém období před zrušením nevolnictví. Hlavní postavou je mlynář, který je povinen sloužit vrchnosti jako doprovod a svítit jim...

Kluci, vlítnem na ně! - František Mandát, BMSS START, 2016
Kluci, vlítnem na ně!

Tento skutečný příběh (pro velký úspěch, knihy se v prvním vydání prodalo na deset tisíc výtisků, vychází již podruhé) se odehrává před finálovým turnajem o evropského šampióna ve fotbale. Pro kluky z nevelkého fotbalového oddílu, z mužstva Kačerů, je...


Staré pověsti české - Alois Jirásek, Ottovo nakladatelství, 2008
Staré pověsti české

Pojďte a poslyšte pověsti dávných časů... Poslyšte o našem praotci, o předcích, jak přišli do končin naší vlasti a usadili se po Labi a po Vltavě i po jiných řekách této země...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “