Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Lucie Gránová a Nicole Sestak: A Cup of Style diář. #booklab, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...


Novinářky - Linda Bartošová, Anežka Minaříková (ilustrátor), CPRESS, 2022
Novinářky
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem. Jaké překážky musely ve své kariéře zdolávat a kde berou motivaci? Linda Bartošová, jedna z hlavních tváří zpravodajské ČT24, vyzpovídala své kolegyně napříč...


Můj soukromý buzynes - Jan Kraus, BIZBOOKS, 2018
Můj soukromý buzynes

Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...


Co je nového v médiích - Filip Struhárik, Nová beseda, 2022
Co je nového v médiích

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací...

Já, JůTuber 4, CooBoo CZ, 2017
Já, JůTuber 4

Vstupte do světa jůtuberských hvězd již počtvrté! Zajímá vás, proč Carrie Kirsten netočí klasická holčičí videa? Jaký je Johnny Valda v soukromí? Proč nepoužívá Veronika Spurná na YouTube přezdívku? Jak dlouho na svých videích pracuje Zachy a proč...


Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2011
Zpravodajství v médiích

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií...



Na vlnách BBC a Svobodné Evropy - Zuzana Fried-Preissová, Prostor, 2013
Na vlnách BBC a Svobodné Evropy

Paměti Zuzany Fried-Preissové jsou zajímavé a přínosné hned z několika důvodů. Především jako dlouholetá pracovnice zahraničního vysílání renomované společnosti BBC a později i Rádia Svobodná Evropa seznamuje čtenáře s organizací práce v BBC...


Buďme k sobě vlídní - Josef Fousek, Brána, 2012
Buďme k sobě vlídní

Myšlenky, historky, básně a texty písní v pořadech Českého rozhlasu Praha 2 – nedělní Dobré jitro. Obnovené třetí vydání úspěšné knihy oblíbeného spisovatele, vypravěče, písničkáře, textaře a básníka, která obsahuje...


Nad Evropou půlměsíc I. - Karel Černý, Univerzita Karlova v Praze, 2015
Nad Evropou půlměsíc I.

Co spolehlivě víme o českých, evropských či amerických muslimech? Jsou skutečně tak odlišní? Jsou neintegrovaní a neschopní akceptovat principy, na nichž stojí fungování Západu? A co vlastně ovlivňuje naše mínění a formuje naše stereotypy při vnímání...

Jak novináři manipulují - Bernard Goldberg, Ideál, 2005
Jak novináři manipulují

Američané jsou právem hrdi na svobodu a demokracii, jejímž prvním atributem je svoboda slova - a tedy médií. Občas podléhají nebezpečnému pokušení tuto vzácnou květinu pod značkou made in USA vyvážet do celého světa...


Čtvrtá revoluce - Luciano Floridi, Karolinum, 2019
Čtvrtá revoluce

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní...


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Umění sociálních médií - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick, Impossible, 2017
Umění sociálních médií

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu...


Nejfake - 10 let pod maskou - Nejfake, Computer Press, 2018
Nejfake - 10 let pod maskou

Už 10 let vystupuji na internetu jako Nejfake, ale můj příběh nebyl nikdy kompletní. Teprve až nyní můžete díky této knize získat poslední část mozaiky a pochopit, kým Nejfake doopravdy je. Mohl jsem o tom natočit video, mohl jsem napsat status na...


Já, JůTuber 2, CooBoo CZ, 2016
Já, JůTuber 2

Nahlédněte do světa internetových videí i do soukromí našich úspěšných jůtuberů! Chcete vědět, jak začínal Expl0ited a kde čerpá inspiraci Makyna016? Proč Martin Rota vylezl na Kilimandžáro? Existuje challange, kterou by Fallenka nepřijala a co...


Reklama, propagace a marketingová komunikace - Kenneth E. Clow, Donald Baack, Computer Press, 2008
Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    1 511 Kč
    Skladem

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...


OFF – Digitální detox pro lepší život - Tanya Goodin, Esence, 2018
OFF – Digitální detox pro lepší život

Na digitální zařízení saháme asi 2617krát denně, ťukáme, posunujeme nebo klikáme. Trávíme víc času online než spánkem. Při tolika způsobech, jak zůstat stále připojeni, jak věci odkládat a rozptylovat se, není snadné se toho...


Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, Ekopress, 2004
Media Relations není manipulace

V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
  • John Milton