Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Hranice a hraničení - Markéta Marková, Nakladatelství Lidové noviny, 2022
Hranice a hraničení

Kniha se zabývá hranicí jako historickým a geografickým fenoménem ve středověké střední Evropě. Hledá odpověď na otázky, co je hranice, proč a jak vznikla a jak se vyvíjelo její chápání. Zabývá se způsoby vymezování prostoru, hraničními...


Pirátství - Adrian Johns, Host, 2014
Pirátství

Je stahování z internetu legální? Jak stará jsou autorská práva? Od chvíle, kdy se začal šířit Napster a jiné služby na sdílení souborů, se většina z nás smířila s faktem, že duševní pirátství je produktem digitální éry...


Magdino znamení - Chrystyna Lucyk-Berger, Jota, 2023
Magdino znamení

Když do domu židovských man­želů Tauberových vtrhne gestapo, má služebná Magda jen pár minut na to, aby se pokusila zachránit alespoň jejich novorozeného syna Samuela...


Na dlouhé povídání - Anna Hogeland, Jota, 2023
Na dlouhé povídání

Odvážný a intimní román, který rozechvívá křehkost témat, jako je těhotenství, mateřství a podstata přátelství mezi ženami...

Jak získávat klienty a zákazníky - Marián Olej, BIZBOOKS, 2015
Jak získávat klienty a zákazníky

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby...


Oceňování značky a jeho význam - David Haigh, Management Press, 2002
Oceňování značky a jeho význam

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky...


Známkové právo v mezinárodních souvislostech - Jan Hák, Aleš Čeněk, 2012
Známkové právo v mezinárodních souvislostech

Kniha je určena především studentům předmětu práva k nehmotným statkům, mhou ji využít i studenti práva mezinárodního. Kromě analýzyvztahu českého známkového práva a práva evropského obsahuje kniha...


Jak cool značky zůstávají hot - Joeri Van den Bergh, Mattias Behrer, BIZBOOKS, 2012
Jak cool značky zůstávají hot

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys...


Lamborghini - kompletní historie značky - Alois Pavlůsek, CPRESS, 2022
Lamborghini - kompletní historie značky

Lamborghini, ikonická značka sportovních a supersportovních automobilů. Ostře řezané rysy, křiklavé laky karosérií a obrovské burácející motory, Lambo je zkrátka naprosto nezaměnitelné se vším ostatním, co potkáte na silnici...


Filmové právo - Ivan David, Nová beseda, 2015
Filmové právo

Publikace poutavým jazykem a s historickými a filozofickými přesahy představuje filmové právo chápané jako soubor právních norem, s důrazem na autorskoprávní problematiku. V centru zájmu je přímá či nepřímá regulace výroby a distribuce filmu. Současná...

Zákon o ochranných známkách, Zákon o ochraně označení původu a zeměpisných označení, Zákon o vymáhání práv z průmyslového vlastnictví - Roman Horáček a kol., C. H. Beck, 2004
Zákon o ochranných známkách, Zákon o ochraně označení původu a zeměpisných označení, Zákon o vymáhání práv z průmyslového vlastnictví

Publikace dává odpovědi na problematiku označování výrobků či služeb jak ochrannými známkami, tak označením původu či zeměpisným označením. Jená se o druhé, podstatně doplněné vydání, rozšířené o nově řešené otázky vymáhání těchto práv před soudy...


Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2004
Autorský zákon

Druhé vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...


Sbírka správních a soudních rozhodnutí ve věcech průmyslového vlastnictví - Roman Horáček, Jiří Macek, C. H. Beck, 2007
Sbírka správních a soudních rozhodnutí ve věcech průmyslového vlastnictví

Tato publikace si klade za cíl rozšířit výklad práv k duševnímu vlastnictví, poskytovaný právnickými učebnicemi a komentáři, o příklady konkrétních rozhodnutí správních i soudních (soukromoprávních) ve věcech práv průmyslového vlastnictví.


Estée Lauder - Laura Baldinio, Ikar CZ, 2023
Estée Lauder

Estée Lauder je nejen světoznámá kosmetická značka, ale skrývá se za ní i poutavý životní příběh jedné nevšední ženy. Estée se narodila roku 1908 v newyorské čtvrti Queens jako dcera přistěhovalců z Rakouska-Uherska a díky své schopnosti...


Co se skrývá za značkou? - Jana Geršlová, Professional Publishing, 2011
Co se skrývá za značkou?

Bohatě vypravená kniha přináší 111 příběhů slavných a dodnes platných značek významných firem, příběhů úspěšného podnikání...


Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....


Poradca 1/2016, Poradca s.r.o., 2015
Poradca 1/2016 
SK

Publikácia obsahuje nasledovné témy: Nový autorský zákon s komentárom, Nový správny súdny poriadok, Občiansky súdny poriadok, Zákon o rodine...


19 príbehov podnikania formou franchisingu - Lucia Stefansky a kolektív, Podnikajte.sk, 2016
19 príbehov podnikania formou franchisingu 
SK

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...


Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka 
SK

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...


Efektívny marketing - Kolektív autorov, Ikar, 2003
Efektívny marketing 
SK
  • Autorský kolektiv

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio