Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Miloš Vaněček a Radek Galaš: Skutečné zločiny po Česku 2. nastole, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...


Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba? - Vladimír Vrabec, Jaroslav Winter, Management Press, 2000
Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba?

Internet dnes mění nebývalou rychlostí doslova vše...


Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    852 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Budoucnost konkurence - C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy, Management Press, 2005
Budoucnost konkurence

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    221 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikatelský mýtus - Michael E. Gerber, Management Press, 2006
Podnikatelský mýtus
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Proč většina malých firem zkrachuje a co proti tomu dělat...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Peníze a zlato - Zbyněk Revenda, Management Press, 2010
Peníze a zlato

Autor, přední odborník na peněžní ekonomii a bankovnictví, se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Vedení rychlostí růstu - Katherine Catlin, Management Press, 2003
Vedení rychlostí růstu

Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pravidlo 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2015
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Skrytí šampióni 21. století - Hermann Simon, Management Press, 2010
Skrytí šampióni 21. století

Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku ne

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně řídit prodejní tým - Ivan Bureš, Management Press, 2004
Jak úspěšně řídit prodejní tým

2. rozšířené vydání

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákazník - náš protivník nebo partner - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2001
Zákazník - náš protivník nebo partner

Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management - Leo Vodáček - Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Management

Vyhledávaná učebnice systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
  • Alena Mornštajnová