Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Kniha Pozor! Pohov! Claire Kilroy. NAKLADATEL Prostor, 2025. Zjistit Více

Na téma numismatika ve formátu PDF knihy

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry

Je velkým problémem sbírek archeologické či historické povahy, nejenom mincí, pokud nejsou publikační formou prezentovány odborné veřejnosti. Prezentovat skupinu mincí zveřejněných v tomto katalogu znamená nejen je chránit jako...

  • 160 Kč
    Ihned ke stažení
    Máte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.

Numismatika a notafilieZáklady sběratelství zájmových předmětů pro začátečníky

Populárně-naučná kniha Numismatika a notafilie s podtitulem Základy sběratelství zájmových předmětů by měla pomoci začínajícím i pokročilejším sběratelům orientovat se ve vybraném oboru sběratelství. Největší část knihy...

  • 349 Kč
    Ihned ke stažení
    Máte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.

Sbíráme mince a bankovkyPraktická příručka nejen pro začínající sběratele

Tato kniha je především praktickou pomůckou pro začínající i pokročilé sběratele mincí a bankovek. Nejedná se o vysokoškolskou učebnici numismatiky ani o specializovaný katalog mincí či bankovek, ale o praktickou příručku...

  • 149 Kč
    Prodej skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.