Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...
Udržitelný rozvoj je interdisciplinární koncepce, která se neustále vyvíjí, přičemž je diskutována na globální, národní i lokální úrovni. Důležitost tohoto pojetí tkví v jeho komplexnosti. Význam odpovědného podnikání spočívá v odrazu základních hodnot...
-
Knihabrožovaná vazba215 KčSkladem 2 ks
Kniha se zabývá dvěma vzájemně propojenými tématy řízení, a to produktovým a provozním řízením. Při zpracování textů se autoři pokusili zachytit všechna relevantní témata názorů, zejména metody a přístupy k úspěšnému vývoji a implementaci produktového...
-
Knihapevná vazba417 KčDo 6 – 8 dnů
V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence). Osvojíte si způsoby ochrany obchodního..
-
Knihabrožovaná vazba542 KčDo 6 – 8 dnů
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...
-
Přečtenámírně opotřebovaná231 KčSkladem
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii. Nové poznatky přitom kombinuje s poznatky ověřenými ekonomickou historií....
-
Knihabrožovaná vazba379 KčDo 6 – 8 dnů
Lidé se znalostmi, zkušenostmi, schopnostmi a dovednostmi tvoří cenné aktivum a v současné době nejvíce ovlivňují hodnotu organizace a konkurenceschopnost. Proto je vysoce aktuální zabývat se vhodným nastavením personálních aktivit, aby si organizace...
-
Knihabrožovaná vazba409 KčSkladem 1 ks
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe...
-
Knihabrožovaná vazba392 KčDo 4 – 6 dnů
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle