Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, studentům VŠ a zájemcům o tuto problematiku. Autoři se zaměřují na komplexní analýzu mezinárodního obchodu v současné světové krizi, a to ve vývojových...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Assessment centrum

Pomocí assessment centra si vyberete přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje. Monografie Assessment centrum. Moderní nástroje výběru zaměstnanců věnuje pozornost aktuálnímu trendu v oblasti diagnostických metod...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení

Jak na marketingovou komunikaci

Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR,

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Investování pro začátečníky

Po přečtení této knihy budete mít dost informací a odvahy, abyste udělali první investorské krůčky. Abyste zainvestovali peníze, mohli jít k poradci a věděli, co od něj chtít. Abyste uměli bankéři říct, co potřebujete.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Estée Lauder

Estée Lauder je nejen světoznámá kosmetická značka, ale skrývá se za ní i poutavý životní příběh jedné nevšední ženy. Estée se narodila roku 1908 v newyorské čtvrti Queens jako dcera přistěhovalců z Rakouska-Uherska a díky své .

  • E-knihaEPUBMOBI
    319 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingová komunikace v místě prodeje

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)