Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Nezkreslená věda 2 - Lucia Kajánková, Academia, 2024
Nezkreslená věda 2

Jak je to vlastně s klimatickou změnou? Jsou opravdu elektromobily nejlepším řešením, jak snížit emise? Jak fungují viry třeba jako ten, co způsobil nedávnou pandemii? Co můžeme nazvat nejvýkonnějším superpočítačem na světě...

  • Knihaflexi vazba
    427 Kč
    Do 25 dnů

Důkazy objevů - Ondřej Durczak, Fotod, 2018
Důkazy objevů

Publikace Důkazy objevů: Fotografie ve vědě v letech 1839-1939 je základním úvodem do problematiky fotografie v přírodních vědách v období prvního sta let jejího vývoje. Neviditelné druhy elektromagnetického záření, mikroskopické....

  • Knihaflexi vazba
    277 Kč
    Do 6 dnů

Alchymické laboratorium v obrazových a textových pramenech - Vladimír Karpenko, Ivo Purš, Academia, 2024
Alchymické laboratorium v obrazových a textových pramenech

Kniha analyzuje způsoby vyobrazování alchymického laboratoria ve třech oblastech výtvarného umění: v žánrové malbě, především nizozemské...

  • Knihaflexi vazba
    945 Kč
    Do 25 dnů

Co je nového ve filmové vědě - Andrea Slováková, Nová beseda, 2017
Co je nového ve filmové vědě

Co může o filmu prozradit filmová věda, disciplína, která jej uchopuje kriticky, historicky i teoreticky? Film se vlivem technologií i diváckých nároků neustále proměňuje a s tím se mění způsoby jeho vnímání, interpretace...

  • Knihaflexi vazba
    95 Kč
    Do 6 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “