Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Projektové řízení - Lenka Smolíková, Akademické nakladatelství CERM, 2018
Projektové řízení

Studijní text pro prezenční a kombinovanou formu studia...

  • Knihabrožovaná vazba
    114 Kč
    Skladem 1 ks

Management - Jaroslav Zlámal a kolektív, Computer Media, 2011
Management

Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života"...

  • Knihabrožovaná vazba
    161 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Management a marketing sportu 21. století - Eva Čáslavová, Ekopress, 2020
Management a marketing sportu 21. století

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management...

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Do 2 – 5 dnů
Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks


Systémy managementu kvality - Jaroslav Nenadál, Management Press, 2016
Systémy managementu kvality

Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem...

  • Knihabrožovaná vazba
    469 Kč
    Skladem 1 ks

Management: Základy managementu - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016Management (Základy managementu) - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016Management (Základy managementu) - Jana Bellová, Jaroslav Zlámal, Petr Bačík, Computer Media, 2020
Management: Základy managementu

Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.

  • Knihabrožovaná vazba
    163 Kč
    Skladem 1 ks

Management - J. H. Donelly, J. L. Gibson, J. M. Ivancevich, Grada, 2003
Management

Nejlepší světová učebnice managementu!...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    649 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kvantitativní metody - Radek Doskočil, Akademické nakladatelství CERM, 2019
Kvantitativní metody

Studijní text pro prezenční a kombinovanou formu studia...

  • Knihabrožovaná vazba
    270 Kč
    Do 3 – 4 dnů
Společenskovědní poznání v sítích inženýrského vzdělávání - Jarmila Skalková, Paido, 2009
Společenskovědní poznání v sítích inženýrského vzdělávání

Cílem sborníku je přispět k rozšíření a prohloubení znalostní vybavenosti techniků vhledem do oblasti společenských věd, a to prostřednictvím pedagogiky. Autorka při koncipování tohoto textu jako určité příručky ...

  • Knihabrožovaná vazba
    93 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Bezpečnost v kontextu osob se specifickými potřebami - Adéla Hanáková, Univerzita Palackého v Olomouci, 2023
Bezpečnost v kontextu osob se specifickými potřebami

Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se...

  • Knihabrožovaná vazba
    466 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Ukončení podnikání - Jan Ondřej a kolektiv, Wolters Kluwer ČR, 2017
Ukončení podnikání

Monografie věnovaná ukončení podnikání čtenáře podrobně provede jak obecnými informacemi o skončení podnikání (např. statistickými údaji o tom, jaká je šance nového...

  • Knihabrožovaná vazba
    463 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Podnikání v globalizovaném světě - František Janatka, Wolters Kluwer ČR, 2017
Podnikání v globalizovaném světě

Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně; reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž...

  • Knihabrožovaná vazba
    405 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Účetnictví bez tajemství - praktický průvodce finančním účetnictvím - Václav Černý, Grada
Účetnictví bez tajemství - praktický průvodce finančním účetnictvím

Kniha se zabývá finančním účetnictvím...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy managementu pro střední školy - Jaromír Veber, Fortuna, 2003
Základy managementu pro střední školy

Doprovodné služby - konkurenční výhoda? - L. Kaňovská, E. Tomášková, Akademické nakladatelství CERM, 2009
Doprovodné služby - konkurenční výhoda?

Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci ...

  • Knihabrožovaná vazba
    223 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Oceňování podniků v právní praxi - Petr Zima, C. H. Beck, 2016
Oceňování podniků v právní praxi

Publikace se zabývá oblastí, kde se setkává svět práva se světem ekonomie. Popisuje oceňování aktiv, a to konkrétně oceňování podniků. Před českými soudy je totiž vedena celá řada sporů, při nichž je ocenění podniků, akcií či podílů stěžejní otázkou...

  • Knihabrožovaná vazba
    466 Kč
    Do 3 – 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)