Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Knihy o záhadologii

Použité filtry
Zrušit filtry
Karma - Řešení problémů - Alexander Svijaš, Eugenika, 2001
Karma - Řešení problémů

Závěrečná část trilogie ruského autora Alexandra Svijaše. Poté, co si s pomocí prvních dvou dílů Karmy čtenář uvědomil své nesprávné postoje a zbavil se jich, má nyní možnost pozitivně využít zákony vesmíru...

  • Knihabrožovaná vazba
    250 Kč
    Do 3 dnů

Velcí zasvěcenci - Eduard Schüre, Fontána, 2017
Velcí zasvěcenci

Největší zlo naší doby je, že věda a náboženství jeví se jako dvě protichůdné síly, jako dva neustupní nepřátelé. Zlo rozumové je tím horší, že přichází shůry, procezujíc se zvolna, ale jistě do naší mysli - jako by to...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Více než 30 dní

Numerologie a karma - Angelika Hoefler, Fontána, 2005
Numerologie a karma

Autorka v této knize dokazuje fascinujícím způsobem, že to nejsou rodiče, kdo nám dává naše jméno. To je totiž dlouho před naším narozením známé v duchovním světě a předurčuje náš životní cíl...

  • Knihabrožovaná vazba
    282 Kč
    Skladem 2 ks

Veda a viera - S. I. Kovalev a kol., Eko-konzult, 2007
Veda a viera 
SK

Naša dnešná doba sa vyznačuje porozumením a toleranciou. Nemalo by to tiež platiť medzi náboženstvami? Nie je evanjelium netolerantné, keď všetky ostatné cesty zavrhuje a stále uplatňuje svoj nárok na jedinečnosť?...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Do 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “