Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Nejlevnejší z kategorie: s brožovanou vazbou knihy o motivaci a seberozvoji z edice Praxe manažera

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Profesionální vystupování - Gabriele Schlegel, Claudia Tödtmann, Computer Press, 2006
Profesionální vystupování

Co dělat, když Vás před zákazníky zesměšňuje vlastní šéf? Jak zvládnout nezávaznou společenskou konverzaci ve výtahové kabině? Můžete říct Asiatovi "ne, děkuji"?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    148 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

250 otázek pro úspěšný prodej - Stephan Schiffman, Computer Press, 2005
250 otázek pro úspěšný prodej

Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak udělat dojem a přesvědčit - Brian Tracy, Ron Arden, Computer Press, 2006
Jak udělat dojem a přesvědčit

Jakou vlastností byste měli určitě oplývat, když si chcete někoho získat jak ve vašem profesionálním, tak i soukromém životě? Je to šarm...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Profesionální image - Susan Bixler, Nancy Nix-Rice, Computer Press, 2006
Profesionální image

Hledáte si nové zaměstnání? Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání? Blíží se důležitá prezentace?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    91 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak řídit druhé i sám sebe - John Adair, Computer Press, 2005
Jak řídit druhé i sám sebe

Publikace je určena manažerům, kteří chtějí vylepšit svůj styl vedení a řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    216 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian