Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)

539 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)

Péče o zákazníka

Tréninková kniha

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle... Číst víc

Nakladatel
Computer Press, 2006
Počet stran
299

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Sledovat dostupnost

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Toshikazu Kawaguchi - Pátý díl oblíbené série o kavárnách
Kniha: Péče o zákazníka (Darryl S. Doane a Rose D. Sloat)
539 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků, ale společnosti již nedokáží své zaměstnance vyškolit tak, aby tuto péči uměli skutečně poskytnout.
Naše katalogové číslo
26829
Počet stran
299
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
215×275 mm
Hmotnost
784 g
ISBN
8025108465
Rok vydání
2006
Edice
Praxe manažera
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Originální název
The Customer Service Activity Book: 50 Activities for Inspiring Exceptional Service
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?
Kniha: Hana (Alena Mornštajnová)
Hana
  • Alena Mornštajnová