Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

S brožovanou vazbou knihy o humanitních vědách ze série Promýšlet Evropu dvacátého století

Použité filtry
Zrušit filtry
Promýšlet Evropu dvacátého století - Jana Škerlová, Matice moravská, 2018
 
Promýšlet Evropu dvacátého století - Jana Škerlová, Matice moravská, 2016
Promýšlet Evropu dvacátého století

Kniha je již čtvrtým svazkem ze série kolektivních publikací mezinárodního týmu mladých badatelů nazvané Promýšlet Evropu 20. století. Tentokrát se autoři zaměřili na tzv. hybatele dějin. Zajímalo je, které osobnosti, události, orga

  • Knihabrožovaná vazba
    187 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Promýšlet Evropu dvacátého století - Lenka Pokorná Korytarová, Matice moravská, 2013
Promýšlet Evropu dvacátého století

Publikace se zaměřuje na kontrast mezi konfliktem a spoluprací. Vzájemná rivalita, ale i kooperace patří mezi dva hlavní fenomény, které výrazně formovaly evropské dějiny od konce 19. století až do současnosti. S ohledem na stále probíh

  • Knihabrožovaná vazba
    114 Kč
    Skladem 1 ks

Promýšlet Evropu dvacátého století - Kolektiv autorů, Matice moravská, 2014
Promýšlet Evropu dvacátého století
  • Autorský kolektiv
2. díl série

Publikace se zabývá posuny hranic mezi státy i mezi rozsáhlejšími celky v geopolitické a mezinárodní rovině, a také proměnami hranic na sociálně-hospodářské a kulturní úrovni. Jednotlivé odborné studie sledují vznik a zánik....

  • Knihabrožovaná vazba
    95 Kč
    Do 3 – 4 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “