Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
106 produktů
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....
-
Knihabrožovaná vazba283 KčSkladem > 5 ks
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...
-
Knihabrožovaná vazba38 KčVíce než 30 dní
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...
Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...
-
Knihabrožovaná vazba219 KčDo 6 – 8 dnů
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba355 KčSkladem 2 ks
Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...
Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...
-
Knihabrožovaná vazba302 KčSkladem 1 ks
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...
-
Knihabrožovaná vazba487 KčDo 16 – 20 dnů
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...
Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...
-
Knihabrožovaná vazba104 KčDo 3 – 6 dnů
Kniha je rozdělena na dvě části. Tématem první části jsou nezávislé regulační orgány, konkrétně regulační orgány v sektoru vysílání. Autorka vysvětluje podstatu...
-
Knihabrožovaná vazba362 KčDo 21 – 26 dnů
Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?...
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba300 KčSkladem 3 ks
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle