Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
56 produktů
Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...
-
Přečtenámírně opotřebovaná63 KčSkladem
Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch
-
Přečtenávýborný stav134 KčSkladem
Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...
-
Přečtenávýborný stav70 KčSkladem
Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...
-
Přečtenávýborný stav143 KčSkladem
- Autorský kolektiv
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...
V publikaci naleznete: Stručnou charakteristiku manažerského účetnictví; Požadavky manažerů na informace z účetnictví; Vše, co je potřebné pro rozhodování v návaznosti na ekonomické informace;...
-
Přečtenávýborný stav121 KčSkladem
Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.
-
Přečtenávýborný stav320 KčSkladem
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.
-
Přečtenámírně opotřebovaná139 KčSkladem
Patříte k manažerům, kteří nemají s vedením lidí zatím větší zkušenosti? Nebo stojíte před týmem vůbec poprvé? Pomůže vám naše příručka! Je určena přesně k tomu, aby si začínající manažer mohl důležité kroky dopředu promyslet i nacvičit...
-
Přečtenámírně opotřebovaná127 KčSkladem
Problematičtí lidé dokáží velmi znepříjemnit život. Na každém pracovišti je mnoho různorodých lidí a někdy může být obtížné s nimi vyjít, jakož i pokračovat v práci...
-
Přečtenámírně opotřebovaná128 KčSkladem
Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...
-
Přečtenámírně opotřebovaná65 KčSkladem
Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...
Dělat velká rozhodnutí není snadné. A právě rozhodnutí, která děláme, do značné míry určují náš úspěch. Skutečnost, že více než 80 % nových výrobků na trhu neuspěje, a více než 50 % všech fúzí a akvizic zničí víc hodnot, než vytvoří, je důkazem toho, jak
-
Přečtenámírně opotřebovaná60 KčSkladem
Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí...
-
Přečtenámírně opotřebovaná240 KčSkladem
V publikaci se seznámíte se sedmi základními typy porad: operativní, výrobní, manažerskou, řešitelskou, kontrolní, krizovou a strategickou. Odlišují se svým účelem i programem, zásadami vedení, použitými technikami a dalšími nástroji...
-
Knihabrožovaná vazba265 KčVíce než 30 dní
Úspěch vedoucího pracovníka plně závisí na kvalitě zaměstnanců v pracovním týmu. Proto je důležité, aby noví kolegové měli při nástupu schopnosti a dovednosti potřebné pro výkon práce podle požadovaných měřítek...
-
Přečtenámírně opotřebovaná159 KčSkladem
Jste vedoucí projektů, projektoví manažeři nebo jste zodpovědní za realizaci a organizaci pracovních a týmových aktivit ve vaší firmě? Pak jistě oceníte praktickou knihu odborníka ze společnosti Microsoft, zkušeného v teorii i praxi projektového řízení...
-
Přečtenávýborný stav157 KčSkladem
Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...
-
Přečtenávýborný stav107 KčSkladem
Brian Clegg je autorem knih s obchodní tematikou a populárně vědeckých knih. Pracuje jako poradce pro tvůrčí myšlení. Paul Birch pracuje jako poradce pro změny a tvůrčí myšlení a také jako školitel. Oba autoři jsou uznávaní spisovatelé.
-
Přečtenávýborný stav162 KčSkladem
Ivan Pilný, zakladatel české pobočky společnosti Microsoft, bývalý vrcholový manažer Českého Telecomu a investor, s nadhledem glosuje povolání manažera. Podstatnou část knihy tvoří doplněné a přepracované glosy publikované v letech 2007 až 2010...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle