Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Společenská beletrie

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Styl
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Klasický x moderní
Autor
Doba čtení
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte - Petra Jirglová, Pointa, 2019
 
Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte - Petra Jirglová, Pointa, 2023
Novinka
Letuška z economy aneb co na Instagramu neuvidíte

Tato kniha je shrnutím roku jedné letušky v Dubaji. Objeví se v ní pár trapných a nemístných vtipů a poznámek, trocha rasismu a sexuálních narážek, špetka pomluv a stereotypů. Na druhou stranu se...

  • Knihabrožovaná vazba
    188 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    68 Kč
    Skladem

Bála jsem se usnout - Barbora Janáková, Triton, 2021
Novinka
Bála jsem se usnout

I když se dítě narodí do prostředí plného nejhrubší agrese, kde se samo stává obětí násilí a sexuálního zneužívání a kde musí denně řešit nedětské starosti, neznamená to, že se jeho životní dráha nemůže změnit..

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Více než 30 dní

Desperádos informačního věku - Jiří Drašnar, Pražská imaginace, 1992
Desperádos informačního věku

1000 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Čtvery děti - Vlasta Pittnerová, , 1999
Čtvery děti
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “