Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Medonosný marketing - Vladimír Kuchař, BIZBOOKS, 2012
Medonosný marketing

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...


Nebojte se akcií 1. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 1. díl

Zbavte se strachu a zbohatněte. Bojíte se investovat? Pokud jste například narazili na nekalé praktiky finančního trhu nebo jen potřebujete plně pochopit funkci akciového trhu, tak je tato kniha právě pro vás. Plně a čtivě vás zasvětí do principů...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014
Velká kniha o prodeji

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní...

Jak se stát obchodním zástupcem - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Jak se stát obchodním zástupcem

Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    66 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    30 Kč
    Skladem

Konzument - Nepomuk Gasteiger, Academia, 2015
Konzument

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj...

  • Knihabrožovaná vazba
    350 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Nebojte se akcií 2. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 2. díl

Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...

  • Knihabrožovaná vazba
    284 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Inovace - vaše konkurenční výhoda! - Ján Košturiak, Ján Chaľ, Computer Press, 2008
Inovace - vaše konkurenční výhoda!

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...


Jak myslí špičkový obchodník - Martin Limbeck, Grada, 2012
Jak myslí špičkový obchodník

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč, Baroque Partners, 2014
Web ostrý jako břitva

Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Škola úspechu - Frank Bettger, incommunity, 2012
Škola úspechu

Knih je pro všechny, kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady - tato kniha je právě pro vás...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jenom na 100 % - Jan Hamr, Muza books, 2024
Novinka
Jenom na 100 %

Kniha je určena hlavně mladým lidem, kteří jsou na začátku své kariéry, nejen v oblasti finančního poradenství, ale obecně ve světě financí i jiných oborech moderní ekonomiky. Je svým způsobem také kuchařkou finančního...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Připravujeme,
    vychází 14. 6. 2024

Obsahový marketing - Josef Řezníček, Tomáš Procházka, Computer Press, 2014
Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zlatá pravidla obchodního vyjednávaní - Philippe Korda, Grada, 2011
Zlatá pravidla obchodního vyjednávaní

"Ujasněme si to. Za těchto cenových podmínek nemůžeme uzavřít obchod. Dávám vám možnost přehodnotit svoji pozici... pokud tedy chcete v tomto jednání pokračovat." Co odpovíte? Ať už jste prodejce nebo nákupčí, poznejte správné metody a strategie, které js

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 kroků k obchodnímu úspěchu - Christoph Wahlen, Grada, 2012
10 kroků k obchodnímu úspěchu

V knize získáte přesný a systematický popis metody, jak se stát ideálním finančním poradcem, obchodníkem nebo burzovním makléřem. Pomůže vám však k úspěchu také v ostatních profesích i v běžném životě. Po přečtení knihy pochopíte, jak funguje váš vlastní

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Satanské metody vyjednávání - Wolf Ruede-Wissmann, Grada, 2011
Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vytvořte si vlastní značku - John Purkiss, Synergie, 2014
Vytvořte si vlastní značku

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton