- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
Komentář k zákonu o vyvlastnění ve vztahu k prvnímu vydání podstatně rozšiřuje výklad právní úpravy, reaguje na průběžné novelizace a zároveň doplňuje aktuální judikaturu a poznatky z praxe. Publikace zároveň nově zahrnuje vůbec první komentář...
-
Knihabrožovaná vazba644 KčDo 4 – 5 dnů
Komentář k Vídeňské úmluvě o diplomatických stycích je jediným svého druhu na českém knižním trhu. Poskytuje ucelený výklad všech partií úmluvy a současně reflektuje odbornou literaturu a...
-
Knihabrožovaná vazba690 KčSkladem 2 ks
Kniha obsahuje patnáct vzájemně provázaných studií zabývajících se různými aspekty insolvenčního práva, na kterých se podílelo celkem devatenáct autorů vedených Ing. Jaroslavem Schönfeldem, Ph.D. Mezi autory figurují...
-
Knihabrožovaná vazba360 KčDo 4 – 5 dnů
Právní úprava koncesí, stejně jako úzce související zákon o veřejných zakázkách, doznala od okamžiku přijetí zákona v roce 2006 řadu zásadních změn. Druhé vydání komentáře ke koncesnímu zákonu, který byl v mezidobí šestkrát novelizován, vychází nejenom.
-
Knihabrožovaná vazba104 KčDo 3 – 6 dnů
V podmínkách vysoce konkurenčního prostředí hledají podniky cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, posílit svou konkurenceschopnost a také atraktivitu pro potenciální zákazníky. Jedním z kritérií důvěryhodnosti podniku pro...
-
Knihabrožovaná vazba656 KčDo 4 – 5 dnů
V knize jsou charakterizována teoretická východiska a pojetí globalizace, základní pojmy, vliv liberalizace na globalizaci včetně globálního řízení...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor přibližuje čtenářům osobnost Marka Tullia Cicerona a poutavou formou popisuje na základě dochovaných pramenů sedm kriminálních případů, kterých se Markus Tullius jako obhájce zúčastnil. Další tři případy včetně procesu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jana Boučková
- kolektiv
Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle