Pro začátečníky s pevnou vazbou v slovenském jazyku knihy o managementu
- Jaroslav Kita
- kolektiv
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...
V knižke nájdete 99 naozaj rôznorodých nápadov na podnikanie. Pri takmer každom z nich vám publikácia odhalí príbeh jeho vzniku, bližšie popíše biznis model a zdôrazní silné, no i slabé stránky tohto podnikania...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Firma, která dobře a včas neinvestuje, zaniká. Metody hodnocení a výběru investic, které se ještě nedávno jevily jako progresivní, mohu být v některých případech nedostačující, což se týká i výnosových metod pro stanovování hodnoty projektů či podniků.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Monografia "Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku" je určená poslucháčom Ekonomickej univerzity a iných ekonomických fakúlt, ako aj pracovníkom hospodárskej praxe angažujúcich sa v oblati medzinárodného podnikania...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikácia doc. RNDr. Ing. Ľudomíra Šlahora, CSc. - prorektora pre medzinárodné vzťahy Univerzity Komenského v Bratislave a Mgr. Ing. Natálie Žvachovej – pracovníčky Národnej banky Slovenska, poukazuje na problematiku regulácie kapitálovej....
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle