Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Na téma konspirační teorie V knihkupectví knihy o záhadologii

Použité filtry
Zrušit filtry
Marťanský kodex - George J. Haas, William R. Saunders, Fontána, 2014
Marťanský kodex

V této kontroverzní knize autoři předkládají argumenty pro interpretaci terénních útvarů na Marsu jako geoglyfů - vědomě vytvořených formací - které jsou velmi...

  • Knihabrožovaná vazba
    252 Kč
    Do 5 dnů

Nové poznanie k času obratu svetov - Herbert Vollmann, Efezus, 2011
Nové poznanie k času obratu svetov 
SK

Z obsahu knihy: Obrat svetov, Hľadanie Pravdy, Čo je šťastie?, Je inteligencia vrodená?, Technika a kultúra, Zdravé peňažníctvo, Inkarnácia a znovuzrodenie, Nirvána, Väčšina rozhoduje, Pohľad do budúcnosti, Tajomstvo energie atómu, Tajomstvo tiaže,...

  • Knihabrožovaná vazba
    177 Kč
    Do 12 dnů

V lesoch Afriky, Efezus, 2012
V lesoch Afriky 
SK

Dej sa odohráva v časoch Mojžiša a doplňuje knižnú sériu „Pripravovatelia cesty“ nakladateľstva Stiftung Gralsbotschaft, v ktorej sú ponúkané „videné príbehy“...

  • Knihapevná vazba
    180 Kč
    Do 7 dnů

Konšpiračné teórie - Jamie King, Lingea, 2022
Konšpiračné teórie 
SK

Či už ste skeptici, pochybovači, alebo zaprisahaní milovníci konšpiračných teórií, v tejto knihe určite nájdete veľa zaujímavého a zábavného. A nezabudnite. To, že ste paranoidní, ešte neznamená, že po vás nejdú... Kniha predklad?

  • Knihabrožovaná vazba
    230 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “