Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar, EDIS, 2014
Kvalita služieb - trvalá výzva 
SK

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia...

  • Knihapevná vazba
    546 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Riadenie inovačných procesov v podniku - Štefan Hittmár, Miroslav Hrnčiar, Viliam Lendel, EDIS, 2017
Riadenie inovačných procesov v podniku 
SK

Vedecká monografia Riadenie inovačných procesov v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia inovačných procesov v podniku. Na výsledkoch...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Do 3 – 8 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek