Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Miloš Vaněček a Radek Galaš: Skutečné zločiny po Česku 2. nastole, 2024

Učebnice pro vysoké školy

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Projektový management

Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    373 Kč
    -12 %
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kolektiv, Management Press, 2019
Novinka
Manažerské účetnictví

Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...

  • Knihapevná vazba
    792 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    815 Kč
    Skladem

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    -5 %
    Skladem 1 ks

Za obrysy média. Literatura a medialita - Richard Müller a kolektiv, Karolinum, 2020
Za obrysy média. Literatura a medialita

Literatura - tak jako další umění - patří ke skupině toho, co dnes nazveme „tradičními médii“. Přesto mediální uvědomění literatury a jejího zkoumání po staletí zastírala absence a latentní status pojmu média....

  • Knihabrožovaná vazba
    380 Kč
    Do 15 – 20 dnů
  • 269 Kč
    Ihned ke stažení
Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2007
Manažerská ekonomika

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...

Další formáty

Ukončení podnikání - Jan Ondřej a kolektiv, Wolters Kluwer ČR, 2017
Novinka
Ukončení podnikání

Monografie věnovaná ukončení podnikání čtenáře podrobně provede jak obecnými informacemi o skončení podnikání (např. statistickými údaji o tom, jaká je šance nového...

  • Knihabrožovaná vazba
    446 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Obchodní podnikání - Lenka Pražská, Jiří Jindra a kol., Management Press, 2002
Obchodní podnikání

Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    702 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    852 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Evropská veřejná správa - Kolektiv autorů, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2015
Evropská veřejná správa
  • Autorský kolektiv

Zejména studentům, ale i široké odborné veřejnosti, je předkládána publikace „Evropská veřejná správa”. Jejím studiem čtenář získá orientaci v oblasti evropského správního práva, pochopí vliv nadnárodních organizací na formování veřejné správy...

  • Knihapevná vazba
    692 Kč
    Skladem 1 ks
Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    890 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ekonomický rozvoj a růst - František Varadzin a kol., Professional Publishing, 2004
Ekonomický rozvoj a růst

Kniha je určena všem, kteří chtějí svá ekonomická rozhodování činit kvalifikovaně a se znalostí potřebných teoretických postulátů. Je to kniha pro top-manažery, politiky a makroekonomy, ale i pro přemýšlivé manažery a vysokoškolské studenty.

  • Knihabrožovaná vazba
    384 Kč
    Do 2 dnů

Manažerské účetnictví

Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit...

  • 549 Kč
    Ihned ke stažení

Základy finanční angličtiny - Libuše Dušková a kolektiv, Fortuna, 2010
Základy finanční angličtiny

Publikace poskytuje v angličtině důležité informace z oblasti makroekonomické i mikroekonomické. Dotýká se pojmů, jako jsou tržní mechanismus, peníze, měnové kurzy, fiskální politika, finanční ukazatele, způsob placení, banky a cenné papíry...

  • Knihabrožovaná vazba
    174 Kč
    Více než 30 dní

Management - Jaroslav Zlámal a kolektív, Computer Media, 2011
Management

Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života"...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Provozování podniků letecké dopravy a letišť - Zdeněk Žihla a kol., Akademické nakladatelství CERM, 2010
Provozování podniků letecké dopravy a letišť

Současný prudký rozvoj světové letecké dopravy vytváří prostor pro vznik nových organizačních struktur leteckých dopravců a podmínek pro nové formy podnikání v oblasti letecké dopravy, ale současně také klade podstatně vyšší nároky na činnost v systému...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažerské finance - Eva Kislingerová, , 2007
Manažerské finance
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finanční inteligence pro manažery - Joe Knight a kol., CPRESS, 2011
Finanční inteligence pro manažery

Od manažerů se očekává, že budou sebevědomě ovládat finanční data a používat je. Někteří ovšem mohou mít s porozuměním těmto číslům problém a mohou mylně finanční data uctívat, místo aby je zpochybňovali a napadali. Kniha je určená především manažerům a m

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management, marketing a ekonomika sportu - kolektív, Masarykova univerzita, 2017
Management, marketing a ekonomika sportu
  • Autorský kolektiv

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
  • Paolo Giordano