Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Tvorba a řízení portfolia projektů

Publikace se věnuje základním fázím tvorby a řízení portfolia projektů od přípravy projektů přes tvorbu portfolia, jeho optimalizaci, realizaci až po implementaci. Zabývá se i rozhodovacími procesy a uplatněním pokročilých...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Kaučuk, plasty a ropa - Hugo Kittel, Jana Marelová, Miroslav Novák ,Ivan Ottis, Miloš Podrazil,Jiří Pokorný, Ivan Souček, Aleš Soukup, František Vörös, Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, 2021
Kaučuk, plasty a ropa

Přehledová publikace Kaučuk, plasty a ropa dokumentuje historii petrochemického průmyslu v Kralupech nad Vltavou (Česká republika). Významné milníky organizačního a technického rozvoje (bývalé i současné výrobní technologie)...

  • Knihapevná vazba
    274 Kč
    Skladem 2 ks

Tvorba strategie a strategické plánování

Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    552 Kč
    Ihned ke stažení

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích...

  • 326 Kč
    Ihned ke stažení
Macromedia Flash MX - podrobná příručka - Jiří Fotr, Computer Press, 2002
Macromedia Flash MX - podrobná příručka

Kniha pro náročné uživatele, programátory a webové grafiky podrobně popisuje ActionScript, složitější animace, doplňování zvuků, vkládání videa, publikování na webu a další atraktivní témata.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 - Jiří Fotr, Computer Press, 2005
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen