Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks

Normalizovaná úprava dokumentů - Marie Báčová a kol., Informační centrum ČKAIT, 2006
Normalizovaná úprava dokumentů

Základním požadavkem při tvorbě a psaní dokumentů jejich, terminologická, pravopisná, gramatická a grafická správnost. Vedle pravidel českého pravopisu se obsahu a formální úpravy dokumentů zpracovaných na počítači týká řada...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...



Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Knihapevná vazba
    546 Kč
    Do 4 – 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    394 Kč
    Skladem

Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov 
SK

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikanie v malých a stredných podnikoch - Elena Šúbertová a kolektív, Kartprint, 2011
Podnikanie v malých a stredných podnikoch 
SK

Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck