Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2007
Manažerská ekonomika

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...


Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    -34 %
    Skladem

Řízení platební schopnosti podniku - Mária Režňáková a kol., Grada, 2010
Řízení platební schopnosti podniku

Snahou každého manažera je efektivní využívání disponibilních zdrojů za účelem rozvoje podniku a zachování jeho trvalé existence. Kromě vyhledávání investic, jež přinášejí růst výnosnosti investovaného kapitálu, ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    -19 %
    Skladem

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    119 Kč
    -20 %
    Skladem

Psychologie pro ekonomy a manažery - Daniela Pauknerová a kol., Grada, 2006
Psychologie pro ekonomy a manažery

Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...


Management podpůrných procesů - Vlastimil K. Vyskočil a kolektív, Professional Publishing, 2010
Management podpůrných procesů

Kniha se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem. První část analyzuje tvorbu principů podpůrných činností a outsourcingu...


Inovace nástrojů ekonomiky a managementu organizací - Eva Kislingerová a kol., C. H. Beck, 2008
Inovace nástrojů ekonomiky a managementu organizací

Dnešní svět je v trvalém pohybu. Mění se po stránce politické, hospodářské, technologické a kulturní. Kvalitativně nové prostředí znamená mimo jiné i změnu podmínek pro fungování podniků, které v zájmu vlastního přežití musí tyto proměny vnímat...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2003
Mezinárodní obchodní operace

Kolektiv autorů z katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze připravil již třetí, aktualizované a rozšířené vydání vysokoškolské učebnice, která všestranně poslouží i pracovníkům firem, jež podnikají v mezinárodním měřítku.

Abeceda personalisty 2018 - Kolektiv autorů, ANAG, 2018
Abeceda personalisty 2018
  • Autorský kolektiv

Abeceda personalisty je určena jak personalistům, tak i širšímu okruhu uživatelů, kteří se zabývají personalistikou, např. manažerům, podnikovým právníkům, asistentkám, odborovým funkcionářům či účetním...


Podnikatelský plán a strategie - Jitka Srpová a kolektív, Grada, 2011
Podnikatelský plán a strategie

Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít ban


Procesně řízená organizace - Jiří Ciencala a kol., Professional Publishing, 2011
Procesně řízená organizace

Procesní řízení (Business Proces Management) je dnes nástupcem klasického liniově-štábního řízení. Kniha přináší návod jak tuto formu řízení uvádět do praxe a jak se vyhnout případným problémům.


Ženy a management - Zdenek Dytrt a kol., BIZBOOKS, 2014
Ženy a management

Problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci poškozuje nejen českou ekonomiku. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách...


Psychologie pro ekonomy a manažery - Vladimír Provazník a kolektiv, Grada, 2002
Psychologie pro ekonomy a manažery

VŠ učebnice vhodná i pro studenty dalších škol, manažery, psychology a personalisty...


Výběr zaměstnanců - Luděk Kolman a kolektív, Linde, 2010
Výběr zaměstnanců

Kniha je novým přepracovaným vydáním knihy Výběr zaměstnanců. Její autor se svými současnými spoluautory shromáždil v době od předchozího vydání množství připomínek a komentářů jak od svých kolegů, tak i od specialistů v oboru a dalších čtenářů,...


Operační výzkum - Petr Fiala a kol., Professional Publishing, 2011
Operační výzkum

Kniha je věnována novým trendům v operačním výzkumu, vybraným novým aplikacím, přístupům a metodám. V úvodu jsou stručně popsány obsahy a zaměření jednotlivých kapitol...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    119 Kč
    -20 %
    Skladem

Lidé v průmyslovém podniku - Jiří Cienciala a kol., Professional Publishing, 2012
Lidé v průmyslovém podniku

Táto kniha chce poodhaliť tajomstvo trineckého fenoménu - pozitívneho vzťahu zamestnancov, ich rodin ku svojej firme, ktorej v ČR hovoria "werk". Ľudia, lídri, ľudský kapitál a riadenie ľudských zdrojov majú v podmienkach regiónu konkrétnu podobu...


Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...


Management inovací - Jaromír Veber a kolektív, Management Press, 2016
Management inovací

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
Hanya Yanagihara