Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Management kvality pro 21. století - Jaroslav Nenadál a kolektiv, Management Press, 2018
Management kvality pro 21. století

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé...

  • Knihabrožovaná vazba
    379 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • 349 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    190 Kč
    Skladem
Další formáty

Manažerské účetnictví - Bohumil Král a kolektiv, Management Press, 2019
Manažerské účetnictví

Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...

  • Knihapevná vazba
    778 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    576 Kč
    Skladem

Digitalizace ekonomiky a společnosti - Jaromír Veber, Management Press, 2018
Digitalizace ekonomiky a společnosti

Digitalizace je fenoménem posledního desetiletí, jenž více či méně zasahuje do fungování jak podniků, měst, obcí či veřejných institucí, tak i do života naprosté většiny obyvatel. S pravděpodobností hraničící s jistotou lze konstatovat, že nejde o...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Management inovací - Jaromír Veber a kolektív, Management Press, 2016
Management inovací

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i...

  • Přečtenávýborný stav
    202 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 299 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Obchodní podnikání - Lenka Pražská, Jiří Jindra a kol., Management Press, 2002
Obchodní podnikání

Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    439 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    867 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Makroekonomie - Jindřich Soukup a kol., Management Press, 2008
Makroekonomie

Nová, reprezentativní monografie Makroekonomie, na jejíž přípravě se pod vedením prof. Jindřicha Soukupa autorsky podíleli další pedagogové VŠE v Praze, je určena zejména studentům inženýrského, resp. magisterského studia ekonomických fakult...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    232 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Peněžní ekonomie a bankovnictví - Zbyněk Revenda a kol., Management Press, 2011
Peněžní ekonomie a bankovnictví

Odborná kniha týmu předních domácích odborníků v oblastech měnové politiky, bankovnictví a peněžních a kapitálových trhů. V šesti částech se autoři zabývají teorií peněz a úrokové míry, komerčním bankovnictvím, ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív, Management Press, 2015
Adaptivní organizace

Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994
Kdy a jak využít přímou reklamu

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    105 Kč
    Do 4 – 5 dnů
Manažerské účetnictví

Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit...

  • 549 Kč
    Ihned ke stažení

Retail Management - Petr Cimler,  Dana Zadražilová a kol., Management Press, 2007
Retail Management

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Manažeři se lvíčkem III. - Jan Preclík a kolektív, Management Press, 2014
Manažeři se lvíčkem III.

Sborník profilů úspěšných českých manažerů, který navazuje na předchozí úspěšné publikace, vychází při příležitosti 20. výročí soutěže Manažer roku. Z mnoha úspěšných manažerů vybrali autoři publikace jednak nejúspěšnější manažery-podnikatele soutěže...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování - Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield a kolektív, Management Press, 2014
Zásadní odpovědnost: Jak řešit nesplněné sliby a nepřijatelné chování

Další bestseller týmu úspěšných autorů vás krok za krokem provede prověřenými metodami, jak se vyrovnat s problematikou nesplněných slibů a nepřijatelného chování, aniž by to zničilo vztahy – nýbrž naopak, do budoucna je posílilo. Zkušení autoři...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management osobního rozvoje - Eva Bedrnová a kol., Management Press, 2009
Management osobního rozvoje

Vzhledem k rostoucí ekonomické náročnosti životních podmínek a k nutnosti neustále rozvíjet odpovědnost jednotlivců za vlastní pracovní i osobní život je nezbytné, abychom byli schopni v nových podmínkách obstát...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek a kolektív, Management Press, 2013
Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Ča

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management osobního rozvoje - Eva Bedrnová, Daniela Pauknerová a kolektív, Management Press, 2015
Management osobního rozvoje

Rostoucí náročnost života klade stále vyšší požadavky na sociální odpovědnost institucí za formování a průběžný rozvoj jednotlivců, ale také na jejich individuální odpovědnost za vlastní život a jeho efektivní naplňování. Kromě toho, že jsme...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce - Jaromír Veber a kolektív, Management Press, 2010
Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce

Obsahem nové knihy kolektivu zkušených autorů a předních domácích odborníků je především výklad manažerských systémů zaměřených na kvalitu, environment a bezpečnost práce, jak vyplývají z požadavků mezinárodních norem ISO 9001, 14 001 a OHSAS 18 001...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Průmysl 4.0 - Vladimír Mařík a kolektív, Management Press, 2016
Průmysl 4.0

Průmysl 4.0 nepřináší zásadní změny pouze v oblasti průmyslové výroby. Ta je sice středem její pozornosti, přesah 4. průmyslové revoluce je mnohem širší. Průmysl 4.0 je označení pro nástup digitalizace, automatizace výroby a změn na trhu práce, které...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Benchmarking - mýty a skutečnost - Jaroslav Nenadál a kolektív, Management Press, 2010
Benchmarking - mýty a skutečnost

Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová