Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Přejte si jednoduše, ale úspěšně! - Pierre Franckh, ANAG, 2009
Přejte si jednoduše, ale úspěšně!

Kniha Přejte si jednoduše, ale úspěšně! je pokračováním Pierrovy nejprodávanější knihy "Jak si správně přát". V této nové knize autor ukazuje, jak se i opravdu velká přání mohou plnit, jaké jsou běžné chyby při přání si a jak se jich vyvarovat...

  • Knihapevná vazba
    184 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Prostě si to přejte, a to s lehkostí - Pierre Franckh, ANAG, 2010
Prostě si to přejte, a to s lehkostí

V další knize o přáních „Prostě si to přejte, a to s lehkostí“ vás její autor Pierre Franckh podporuje v láskyplném způsobu, jak se zbavit starých přesvědčení, aby se i vaše nejtajnější přání mohla stát skutečností...

  • Knihapevná vazba
    203 Kč
    Skladem 1 ks

Najdi se znovu - Pierre Franckh, ANAG, 2015
Najdi se znovu

Populární a úspěšný trenér mentálních dovedností Pierre Franckh připravil v průběhu své práce mnoho šestiminutových cvičení, díky kterým mohou lidé hravě, lehce a plní...

  • 281 Kč
    Do 1 – 5 dnů

Jednoduše buďte šťastní - Pierre Franckh, ANAG, 2012
Jednoduše buďte šťastní

7 klíčů k lehkosti bytí může odemknout dveře k takovému životu, jaký si přejí všichni: proces vytvářející radost – sobě samému a svým blízkým. Pierre Franckh podporuje myšlenku, že abychom byli šťastní, musíme pro to sami něco udělat...

  • Knihapevná vazba
    281 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “