Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Patrik Hartl: Andulka Andula. Bourdon, 2024

Učebnice pro vysoké školy

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    -5 %
    Skladem 1 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Normalizovaná úprava dokumentů - Marie Báčová a kol., Informační centrum ČKAIT, 2006
Normalizovaná úprava dokumentů

Základním požadavkem při tvorbě a psaní dokumentů jejich, terminologická, pravopisná, gramatická a grafická správnost. Vedle pravidel českého pravopisu se obsahu a formální úpravy dokumentů zpracovaných na počítači týká řada...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 12 – 17 dnů

Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    852 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    890 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov 
SK

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...


Finanční strategie v mezinárodním podnikání - Eva Černohlávková, Alexej Sato, Josef Taušer a kol., ASPI, 2007
Finanční strategie v mezinárodním podnikání

Publikace se orientuje na podnikatelské subjekty, kterým globalizace přináší řadu podnikatelských příležitostí, ale také rizika, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikanie v malých a stredných podnikoch - Elena Šúbertová a kolektív, Kartprint, 2011
Podnikanie v malých a stredných podnikoch 
SK

Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
  • Irvin D. Yalom