S brožovanou vazbou knihy o marketingu od autora Zdenka Musová od nakladatelství Belianum
Použité filtry
Zrušit filtry
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
SK
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je...
-
Knihabrožovaná vazba722 KčDo 2 – 3 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle