Papírové knihy o byznysu a managementu od autora Daniel H. Pink
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...
-
Knihapevná vazba288 KčSkladem > 5 ks
Většina z nás věří, že nejlepším způsobem, jak motivovat sebe i ostatní kolem, je použití externích odměn, např. peněz – tedy metody cukru a biče. To je však chyba – tvrdí...
-
Knihapevná vazba237 KčSkladem 2 ks
A book that will change how you think and transform how you live. Forget everything you thought you knew about how to motivate people - at work, at school, at home. It is wrong...
Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another's perspective, the five frames that can make your message clearer and more persuasive, and much more.
In When, Daniel H. Pink distills cutting edge research and data on timing and synthesises them into a fascinating, readable narrative. Packed with irresistible stories and practical takeaways, it provides compelling insights into how we can ...
Väčšina z nás je presvedčená, že najlepším spôsobom, ako motivovať seba či iných, je „vonkajšia“ odmena, napríklad peniaze. Skrátka prístup cukor a bič. Daniel H. Pink však tvrdí, že tento prístup je chybný...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle