Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?
Použité filtry
Zrušit filtry
Macmillan Children's Readers 2 Beginner: The Fancy Dress Competition - Paul Shipton, MacMillan
Macmillan Children's Readers 2 Beginner: The Fancy Dress Competition 
EN

This series of readers for children aged 6-12 offers a great mix of entertaining stories and factual titles...

  • Knihabrožovaná vazba
    200 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Macmillan Children's Readers 5 Intermediate: New York - Paul Shipton, MacMillan
Macmillan Children's Readers 5 Intermediate: New York 
EN

This series of readers for children aged 6-12 offers a great mix of entertaining stories and factual titles...

  • Knihabrožovaná vazba
    227 Kč
    Do 14 – 19 dnů

The Frog and the Crocodile Level 1 - Paul Shipton, Max Hueber Verlag, 2010
The Frog and the Crocodile Level 1 
EN

Fun reading to practice the structures and vocabulary found in the Primary English syllabus...

  • Knihabrožovaná vazba
    203 Kč
    Více než 30 dní

Where's Rex? International Level 2 - Paul Shipton, MacMillan, 2007
Where's Rex? International Level 2 
EN

Fun reading to practice the structures and vocabulary found in the Primary English curriculum...

  • Knihabrožovaná vazba
    200 Kč
    Více než 30 dní
Hide and Seek Level 1 - Paul Shipton, MacMillan, 2011
Hide and Seek Level 1 
EN

Fun reading to practice the structures and vocabulary found in the Primary English curriculum...

  • Knihabrožovaná vazba
    187 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “