Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Knihy o managementu od autora Monika Palatková od nakladatelství Grada

Použité filtry
Zrušit filtry
Marketingový management destinací - Monika Palatková, Grada, 2011
Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...

  • Přečtenávýborný stav
    215 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    223 Kč
    Skladem
Další formáty

Mezinárodní turismus - Monika Palatková, Grada, 2013
Mezinárodní turismus

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících...

Další formáty
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    204 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “