Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Přečtené knihy o umění, designu a architektuře od autora Jiří Havel

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak fotografovat krajinu - Jiří Havel, Zoner Press, 2007
Jak fotografovat krajinu

Fotografie krajin patří mezi nejstarší fotografické žánry a i dnes se krajina stále řadí mezi nejvyhledávanější fotografovaná témata...


Svět hor - Jiří Havel, Jan Štursa, Ottovo nakladatelství, 2008
Svět hor

Výpravná obrazová publikace Svěz hor je vrcholným dílem předního českého fotografa krajiny a přírody Jiřího Havla, známého osobitým vnímáním krás hor. Sedm kapitol působivých obrazů zachycuje rozmanitost a jedinečnost více než 50 hlavních horských ma...


Přírodní ráje světa - Jan Štursa, Jiří Havel, Ottovo nakladatelství, 2003
Přírodní ráje světa

Unikátní fotografická publikace se zajímavými texty zachycuje bohatství více než osmdesáti chráněných území na pěti kontinentech – lesy, savany, pozoruhodný svět pouští a polopouští, severskou tundru, rozdílné tváře světových pohoří i působení vody...


Svet hôr - Jiří Havel, Jan Štursa, Ottovo nakladateľstvo, 2008
Svet hôr 
SK

Výpravná obrazová publikácia je vrcholným dielom popredného českého fotografa krajiny a prírody Jiřího Havla, známeho osobitým vnímaním horských krás...


Prírodné divy sveta - Jiří Havel, Jan Štursa, Ottovo nakladatelství, 2004
Prírodné divy sveta 
SK

Výnimočná publikácia približujúca slovom i obrazom najkrajšie miesta planéty Zeme.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “