Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Na téma osobnosti přečtené knihy o podnikání

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Doba čtení
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Na volné noze - Robert Vlach, Jan Melvil publishing, 2017
Na volné noze

Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...


Tajné dějiny značek - Matt MacNabb, XYZ, 2019
Tajné dějiny značek

Značky jsou součástí našeho života a možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za spolehlivé a solidní, každý ale nějak začínal a málokdo dnes ví, že začátky těchto značek bývají...


Manažerské příběhy - František Hroník, Motiv Press, 2007
Manažerské příběhy

Nová kniha Manažerské příběhy od autora Františka Hroníka není určená jen odborníkům, ale osloví každého díky řadě příběhů nebo citátů, z kterých jsou odvozeny ponaučení...


Jak myslí milionáři - Ch. A. Poissant, Ch. Godefroy, Alternativa, 2003
Jak myslí milionáři

Mnozí známí lidé začínali od nuly, a přesto získali pohádkové bohatství...


Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Bláznivý génius - Randy Gage, Citadella, 2016
Bláznivý génius

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu...


Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Marketing očima světových marketing manažerů

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...


Silicon Valley: Tísnivé údolí - Anna Wiener, Pangea, 2020
Silicon Valley: Tísnivé údolí

V knize Silicon Valley: Tísnivé údolí předkládá Anna Wiener čtenářům své vzpomínky na práci ve startupech mezi lety 2013 a 2018. Ostře zde kritizuje řadu aspektů startupové kultury a technologického odvětví a přináší zamyšlení...


Stroj na peníze 2 - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Stroj na peníze 2

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu...

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...


Zlá krev - John Carreyrou, Jan Melvil publishing, 2019
Zlá krev
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve...


Realitní naděje - Petr Vomastek, Vomastek, 2017
Realitní naděje

Realitní naděje nabízí čtenáři realistický vhled do činnosti a fungování tuzemského realitního makléře na špičkové úrovni...


Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...


8 tajemství úspěchu - Richard St. John, Brave New Media, 2011
8 tajemství úspěchu

Když se malá dívka v letadle zeptala Richarda St. Johna, co skutečně vede k úspěchu, netušil, jak moc mu nevinná otázka změní život. Po 7 letech výzkumu, 500 rozhovorech se slavnými lidmi jako jsou Bill Gates, Richard Branson...usp


Blázinec v Silicon Valley - Antonio García Martínez, BIZBOOKS, 2017
Blázinec v Silicon Valley

Zajímá vás, co se doopravdy děje v Silicon Valley, kalifornském údolí plném mladých lidí z celého světa s touhami zlatokopů? Kniha otevřeně popisuje divoké zábavy, obchodní tajemství a hru o moc vizionářů, mrzoutů, sociopatů, oportunistů, náhodných...


Milionový expert - Brendon Burchard, Synergie, 2016
Milionový expert

Kniha s předmluvou Davida Kirše Ukažte druhým cestu! Brendon Burchard, legendární učitel expertů a zakladatel Experts Academy, vás v této převratné knize přesvědčí, že: • Váš životní příběh a nasbírané zkušenosti jsou daleko důležitější a mají....


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...


Uber a Airbnb mění svět - Brad Stone, Grada, 2019
Uber a Airbnb mění svět

Před deseti lety by nám spát u cizích lidí doma nebo nastoupit k cizímu člověku do auta připadalo bizarní a nebezpečné. Dnes je to ale běžná praxe, podobně jako nakupování online. Společnosti Uber a Airbnb zahájily novou éru...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová