Nejdražší z kategorie: knihy o marketingu
This commentary deals with the history and development of the major international agreements affecting copyright and related rights, including the Berne Convention for the Protection of Literary and Artistic Works 1886-1970, ...
-
Knihapevná vazba10 418 KčDo 21 – 26 dnů
This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce...
-
Knihapevná vazba7 273 KčDo 21 – 26 dnů
In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps readers master today’s key marketing challenge...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- lenn Morgan
- John Campbell
- kolektiv
It is increasingly accepted that 'institutions matter' for economic organization and outcomes. The last decade has seen significant expansion in research examining how institutional contexts ...
-
Knihapevná vazba s přebalem4 979 KčDo 21 – 26 dnů
- drian Wilkinson
- Paul J. Gollan
- kolektiv
Employee participation encompasses the range of mechanisms used to involve the workforce in decisions at all levels of the organization - whether direct or indirect - conducted with employees or through their representatives...
-
Knihapevná vazba4 979 KčDo 13 – 18 dnů
For beginning-level food marketing courses in departments of agricultural economics. Marketing of Agricultural Products has provided instructors a comprehensive and balanced treatment of food marketing systems since its introduction in 1955...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence...
-
Knihapevná vazba3 645 KčDo 20 – 25 dnů
Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective...
-
Knihapevná vazba3 645 KčDo 20 – 25 dnů
This comprehensive volume seeks out ways in which those who are typically marginalized by, or excluded from, tourism can be brought into the industry in ways that directly benefit them. It addresses the central questions asked...
-
Knihapevná vazba3 645 KčDo 20 – 25 dnů
This book presents critical insights and contemporary perspectives for exploring current trends, concerns and prospects of events tourism. It examines modern-day global issues facing the events and tourism industry, policymakers...
-
Knihapevná vazba3 645 KčDo 20 – 25 dnů
Thoroughly revised and updated, Marketing Strategy, 6e continues with one primary goal: to teach students to think and act like marketers. Packed with cutting-edge coverage, current examples, new cases, and photographs, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, ...
-
Knihabrožovaná vazba3 042 KčVíce než 30 dní
Komentář zkušeného autorského kolektivu pod vedení dr. Ireny Holcové přináší výklad nejen k autorskému zákonu č. 121/2000 Sb., ale i k mezinárodním smlouvám (např. Revidovaná úmluva bernská, Římská úmluva apod.)...
-
Knihapevná vazba3 032 KčDo 5 – 6 dnů
- Ivo Telec
- kolektiv
Úspěšný komentář přináší spolehlivé a přesné odpovědi na všechny otázky autorského práva. Prvnímu vydání komentáře se dostalo zasloužené pozornosti odborné veřejnosti a rychle se stal respektovaným dílem na trhu...
-
Knihapevná vazba2 887 KčDo 5 – 6 dnů
This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line...
-
Knihabrožovaná vazba2 813 KčVíce než 30 dní
The book is intended for a broad academic and professional readership. It will help postgraduate students and participants in requalification courses, doctoral students as well as students in other forms of higher ...
-
Knihapevná vazba2 802 KčDo 5 – 6 dnů
- Autorský kolektiv
2. vydání komentáře Zákona o veřejných zakázkách zohledňuje zkušenosti nabyté členy aurorského kolektivu při aplikaci zákona, jakož i novou judikaturu soudní či Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, která zákonnou úpravu...
-
Knihapevná vazba2 792 KčVíce než 30 dní
Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption...
-
Knihabrožovaná vazba2 020 KčVíce než 30 dní
Revised and updated to incorporate new research insights and findings, Managing a Global Workforce provides balanced and contemporary coverage of human resource management in the international marketplace...
-
Knihabrožovaná vazba2 698 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle