- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
Variationen III / Variations III
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
Rondi, Kleine Sonaten / Little Sonatas / Pelites Sonates
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
- Ludwig van Beethoven
Filtr
Variationen III / Variations III
Variationen I
Variationen II
Sonaten I
Pro Elišku / Für Elise (Piano)
Sonaten II
Nebojte se klasiky! (7) - Ludwig van Beethoven
Díky jejich poutavému vyprávění a ukázkám z díla Ludwiga van Beethovena se mnohému naučíte a poznáte, jak zábavné je být žákem hudební školy. Životopis skladatele se naučíte jakoby nic, dozvíte se mnohé i o jeho trápení...
Ó vy lidé... Úryvky závěti a dopisů přátelům
Nesmrtelná slova Ludwiga van Beethovena - úryvky z dopisů, konverzačníh sešitů, vzpomínek současníků z let 1792, 1802, 1812, 1819 čte Karel Höger Mluvené slovo doplňují a propojují ukázky autorovy hudby
Beethoven (Ausgewählte werke / piano)
Tracklist...
Tänze / Dances / Danses
Klavierstücke und Bagatellen / Piano Pieces and Bagatelles
Beethoven (Sonaten III)
Rondi, Kleine Sonaten / Little Sonatas / Pelites Sonates
Grande Sonate pro klavír Es dur op. 7
Hodí-li se přídomek „Appassionata“ na jednu ze tří Beethovenových sonát, tak to není slavné dílo f moll op. 57, jak tvrdil Carl Czerny, ale právě sonáta Es dur op. 7. Ta je napsaná „ve velmi vášnivé náladě“. Je to nejen první B
Kadence k Beethovenovu houslovému koncertu op. 61
Nové kritické vydání ocení především houslisté, bude však nepostradatelné i pro orchestry a hudební knihovny...
Ludwig van Beethoven: The best of
Výběr ze skladatelského odkazu, zejména symfonického, jednoho z největších hudebních géniů Ludwiga van Beethovena, přináší tento výběr. Jsou zde zastoupeny symfonie „Osudová“ charakteristickou první větou, „Pastorální“ roztančenou větou vstupní...
Koncert D dur pro housle a orchestr op. 61 (Klavírní výtah)
Ludwig van Beethoven, Smetanovo Trio: Klavírní tria (2 CD)
Od prvního opusového čísla, které se Beethoven uvolil přiřadit trojici klavírních trií, bylo zřejmé, že tento dvaadvacetiletý skladatel nebude zákonitosti kompozice pouze ctít; bude je chtít po celý život zkoumat, posunovat, spoluvytvářet...