Vysokoškolská učebnice Metodologie výzkumu je určena především studentům magisterských studijních oborů z oblasti sociálních věd s užším aplikačním zaměřením zejména na ekonomické disciplíny a pedagogiku/andragogiku....
-
Knihabrožovaná vazba223 KčSkladem 4 ks
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčDo 5 – 10 dnů
5000 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni. V tiráži uvedeno: katedra marketingu, obchodu a služeb. 200 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první kroky vedoucí k vymezení nezbytných aspektů nutných k ucelenému...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni. 200 výtisků
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle