Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Na téma obchod přečtené knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Prodej svoje know-how - Jan Markel, Jan Markel, 2016
Prodej svoje know-how

Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podělit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj. Po přečtení tohoto rudého zázraku...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Vstupte do mé obchodní místnosti - Alexander Elder, Centrum finančního vzdělávání, 2008
Vstupte do mé obchodní místnosti

Kniha Vstupte do mé obchodní místnosti začíná stručnými základy, vhodně nazvanými Finanční trading pro nováčky. Kapitola je zaměřena na nováčky, ale obsahuje důležité informace také pro zkušené obchodníky...


Klíč k prodejním úspěchům - Edgar K. Geffroy, Management Press
Klíč k prodejním úspěchům

Metoda 1 stránky.


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...


Prodávejte jako ti nejlepší! - Miroslav Konopáč, Grada, 2016
Prodávejte jako ti nejlepší!

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své práci - ať už jste zaměstnanec...


Základy úspěšného vybudování - Don Failla, Jiří Alman, 2010
Základy úspěšného vybudování

Zpracováno na základě podkladů ze seminářů Don Failla "10 Napkin Presentations"...

Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Jak prodat neviditelné - Harry Beckwith, Pragma, 2010
Jak prodat neviditelné

Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...


Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...


33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...


12 fází úspěšných prodejních rozhovorů - Hermann Scherer, Grada, 2012
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, ...


Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...


Vydělávejte na Facebooku - Clara Shih, Computer Press, 2010
Vydělávejte na Facebooku

Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání online sociálních sítí. Díky knize Vydělávejte na Facebooku může i nováček a technický laik ovládnout triky, pomocí nichž všechny přednosti sociálních sítí...


Jak myslí Google - Steven Levy, Grada, 2012
Jak myslí Google

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na světě je obdivováno jako Google, který


Peníze – milostný příběh - Kate Northrupová, Grada, 2014
Peníze – milostný příběh

Mít správný vztah k penězům není vůbec snadné - ať už máte miliony v bance, nebo jen pár korun v kapse. Proč? Protože stejně jako v jakémkoli jiném vztahu, i vaše soužití s penězi má své vzestupy a pády, obraty a zlomy. A stejně jako v jakémkoli vztahu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman