
Copywriting
Pište texty, které prodávají
- Brožovaná vazba
- Výborný stav
- Čeština
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.
Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!
Renomované knižné nakladateľstvo počítačovej literatúry a titulov z oblasti digitálnej fotografie s tradíciou od roku 1994 je dominantným lídrom na trhu v odboroch počítačovej literatúry a digitálnej fotografie. V súčasnej dobe ponúka viac ako 1400 knižných titulov, ktoré pokrývajú kompletné spektrum počítačovej problematiky od začínajúcich užívateľov až po knihy pre IT profesionálov.
Nakladateľstvo svojou ponukou pohotovo reaguje na vývoj v oblasti IT a prichádza tak na trh s titulmi venovanými najnovším verziám produktov a najžiadanejších technológií. Nakladateľstvo Computer Press spolupracuje nielen s renomovanými českými autormi, ale aj s najväčšími zahraničnými vydavateľmi. Cieľom nakladateľstva je aj naďalej prinášať kvalitné, užitočné a moderné knihy a učebnice pre široké spektrum profesií a domácich užívateľov, reagujúce na najnovšie trendy v oblasti informačných technológií, digitálnej fotografie a príbuzných odborov. Nájdete tu tituly, ako 1001 tipov a trikov pro PHP, Jak myslí Steve Jobs či Joomla.
„Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.“