Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
Copywriting
464 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Copywriting

Pište texty, které prodávají

Na skladě
Nakladatel
Computer Press, 2020

Další formáty

E-kniha
od 149 Kč

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka...

Čti víc

Další formáty

464 Kč

Běžná cena Běžně 499 Kč

Ušetříte 7 %

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Staňte se mistry reklamních textů!

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.

  • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu.
  • Vyhnete se nejčastějším chybám.
  • Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům.
  • Optimalizujete své texty pro vyhledávače.
  • Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii.
  • Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha 2020
Na skladě
-7 %
464 Kč

Na skladě, objednávejte ale rychle

Kniha 2015

Vyprodané

E-knihy a audioknihy

E-kniha 2020
PDF
269 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

E-kniha 2015
PDF
149 Kč

Okamžitě ke stažení
Jak číst e-knihy?

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
618 g
ISBN
9788025150177
Rok vydání
2020
Věkové doporučení
14+
Naše katalogové číslo
802347
Jazyk
český
Nakladatel
Computer Press

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,3 / 5

7 hodnocení

4
2
0
1
0

Miroslava
17.8.2020
Skvelý úvod do copywritingu
Ak chcete zistiť o čom je copywriting, čo znamenajú jednotlivé pojmy v marketingu a získať dobré tipy ako na to, táto kniha je práve pre vás:) Je systematicky a prehľadne členená na kapitoly a celkovo sa dobre číta:) Čti víc
Gregor Anton Grinč
15.6.2020
Kniha o všetko a o ničom
Ak sa snažíte písať copy pre všetkých, dopadne to tak, že dokopy nepíšete pre nikoho.

Túto vetu som parafrázoval z knihy. A presne takto by som charakterizoval túto knihu. Autori sa snažia obsiahnuť v knihe všetko a výsledkom je to, že táto kniha je len "líznutím" podstatných tém. Ak vás len povrchovo zaujíma o čom copywriting je, tak táto kniha je pre vás. Však ak chcete pochopiť prečo určité veci fungujú ako fungujú, prečo by som tam nemal písať toto ale toto a atď., táto kniha nie je pre vás.

Ja som chcel vedieť ako a prečo určité veci fungujú a nefungujú. A z tejto knihy som si odniesol len veľmi málo, keď vôbec niečo.

Poznámka: Plus samotnú knihu by som charakterizoval ako zbierku blog postov čo mi zároveň dosť vadilo. Od knihy by som čakal inú štylizáciu textu.
Čti víc
Lýdia
26.11.2015
Absolútne praktická príručka plná inšpirujúcich nápadov
Táto knižka je naozaj podareným úvodom do písania akýchkoľvek textov, či už na svoju stránku, na sociálne siete, na plagáty alebo aj do emailov adresovaných zákazníkom. Autori sú zjavne majstrami vo svojom remesle, lebo celá kniha je napísaná presne tak, ako odporúčajú písať svoje texty čitateľom. Ak zvažujete vytvorenie vlastnej webovej stránky alebo chcete vylepšiť svoju už existujúcu stránku, neviem si predstaviť lepší zdroj informácií. Najviac oceňujem množstvo príkladov z praxe, ukážky dobrých a zlých titulkov či textov, tipov na konkrétne nástroje a programy, ktoré viete priamo využiť (napr. na monitorovanie efektívnosti svojich textov). Jedna z najužitočnejších a obsahovo najrelevantnejších kníh, aké som na túto tému čítala. Veľmi odporúčam! Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„K dobré knize je třeba dobrých čtenářů.“

Victor Hugo