Vánoce
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková
Copywriting

394 Kč

Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Copywriting

Pište texty, které prodávají

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá... Číst víc

4,4 8 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2020
Počet stran
240

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
499 Kč

394 Kč

-21 %
Na skladě, posíláme ihned
Další knižní vydání
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Brožovaná vazba
Čeština, 2015
Vyprodané

299 Kč

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • Doprava zdarma k nákupu od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Vánoční skřítci doporučují

Více o knize

Staňte se mistry reklamních textů!

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.

  • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu.
  • Vyhnete se nejčastějším chybám.
  • Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům.
  • Optimalizujete své texty pro vyhledávače.
  • Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii.
  • Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
618 g
ISBN
9788025150177
Rok vydání
2020
Věkové doporučení
14+
Naše katalogové číslo
802347
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5

8 hodnocení

5
3
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Jiřina Frühaufová
12.1.2022
Kniha je skvělá. Praktická i pro lajky a začínající copíky. Dobře vysvětleno. Malé mínus pro Martinus je to, že e-kniha je dostupná pouze v PDF a tím pádem s ní nejde pracovat ve čtečce jako s epub, kdybych to věděla předem, objednám raději papírovou verzi. Číst víc
Nikola Gužíková
23.8.2021
Vrelo odporúčam!
Ověřený nákup
Táto kniha je božšká! Je v nej absolútne všetko čo potrebujete vedieť a možno dokonca viac. Veľa užitočných rád a odkazov. Číst víc
Miroslava
17.8.2020
Skvelý úvod do copywritingu
Ak chcete zistiť o čom je copywriting, čo znamenajú jednotlivé pojmy v marketingu a získať dobré tipy ako na to, táto kniha je práve pre vás:) Je systematicky a prehľadne členená na kapitoly a celkovo sa dobre číta:) Číst víc
Gregor Anton Grinč
15.6.2020
Kniha o všetko a o ničom
Ak sa snažíte písať copy pre všetkých, dopadne to tak, že dokopy nepíšete pre nikoho.

Túto vetu som parafrázoval z knihy. A presne takto by som charakterizoval túto knihu. Autori sa snažia obsiahnuť v knihe všetko a výsledkom je to, že táto kniha je len "líznutím" podstatných tém. Ak vás len povrchovo zaujíma o čom copywriting je, tak táto kniha je pre vás. Však ak chcete pochopiť prečo určité veci fungujú ako fungujú, prečo by som tam nemal písať toto ale toto a atď., táto kniha nie je pre vás.

Ja som chcel vedieť ako a prečo určité veci fungujú a nefungujú. A z tejto knihy som si odniesol len veľmi málo, keď vôbec niečo.

Poznámka: Plus samotnú knihu by som charakterizoval ako zbierku blog postov čo mi zároveň dosť vadilo. Od knihy by som čakal inú štylizáciu textu.
Číst víc
Lýdia
26.11.2015
Absolútne praktická príručka plná inšpirujúcich nápadov
Táto knižka je naozaj podareným úvodom do písania akýchkoľvek textov, či už na svoju stránku, na sociálne siete, na plagáty alebo aj do emailov adresovaných zákazníkom. Autori sú zjavne majstrami vo svojom remesle, lebo celá kniha je napísaná presne tak, ako odporúčajú písať svoje texty čitateľom. Ak zvažujete vytvorenie vlastnej webovej stránky alebo chcete vylepšiť svoju už existujúcu stránku, neviem si predstaviť lepší zdroj informácií. Najviac oceňujem množstvo príkladov z praxe, ukážky dobrých a zlých titulkov či textov, tipov na konkrétne nástroje a programy, ktoré viete priamo využiť (napr. na monitorovanie efektívnosti svojich textov). Jedna z najužitočnejších a obsahovo najrelevantnejších kníh, aké som na túto tému čítala. Veľmi odporúčam! Číst víc

Číst víc

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)