Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009

399 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009

Chaotika

Řízení a marketing firmy v éře turbulencí

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na... Číst víc

4,7 9 hodnocení
Nakladatel
BIZBOOKS, 2009
Počet stran
216

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Pevná vazba s přebalem
Slovenština, 2010
Skladem 1 ks

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šach a mat - Ali Hazelwood, YOLi CZ, 2024

Více o knize

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných turbulencí, v níž se rizika i příležitosti rychle šíří po celém světě. Je vaše firma připravena na příští šok?

I v relativně klidných mezidobích prosperity neúnavně panuje nadměrná konkurence. Vedle každodenních problémů spojených s konkurenčním prostředím a střídáním obvyklých hospodářských cyklů se tak šéfové a manažeři firem musí naučit rozpoznávat zvýšený výskyt větších i menších poruch ohrožujících jejich podnikatelské plány. Potřebují proto nové strategie, jimiž se budou chránit a díky nimž budou moci využít příležitosti, které se nepochybně objeví.

V knize Chaotika představují uznávaní podnikoví stratégové Philip Kotler a John Caslione mnoho detailních poznatků směřujících nejen k pouhému přežití firmy v globální ekonomické krizi, ale zejména k nastartování prosperity pro mnohé další konjunktury a poklesy, které ji čekají. Jádrem je představení systému řízení chaosu, usilujícího o minimalizaci zranitelnosti firmy a maximální využití naskýtajících se příležitostí – a tím i získání náskoku před konkurenty, kteří se uchylují k zastaralé taktice všeobecné paniky a plošných škrtů. Tento systém vám pomůže zcela přehodnotit své manažerské a marketingové přístupy v době recese a turbulencí trhů.

Respektovaní autoři vám zde předkládají příklady a návody, jak:

- zavést systém včasného varování odhalující první náznaky převratných změn, včetně inovací a šoků, na něž musí firma reagovat,
- vytvářet nejpesimisičtější, nejoptimističtější a nejpravděpodobnější scénáře, včetně příslušných strategií pro efektivní zvládnutí každé z možných situací,
- strategicky snižovat náklady a zvyšovat efektivitu v jednotlivých odděleních: finančním, informačních technologií, výrobním, nákupu a lidských zdrojů,
- ochránit svůj tržní podíl v klíčových zákaznických segmentech bez potřeby ohromných rozpočtů na výzkum trhu a marketing,
- zkrátit strategické plánování do kratších, tříměsíčních cyklů umožňujících adekvátně reagovat na aktuální stav firmy a okolního prostředí,
- předcházet potenciálně katastrofálním důsledkům opuštění zásadních principů.

Jako skvěle načasovaná, praktická a přesvědčivá kniha je Chaotika nepostradatelným návodem pro vedoucí představitele firem usilujících o přežití současných ekonomických bouří a toužících po udržení prosperity během všech dalších turbulencí, které jsou před námi.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

9 hodnocení

7
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Pišta
Neověřený nákup
7.8.2020
OK
Kotler je vo svete marketingu pojem. Čakal som asi príliš veľa od tejto knihy, dúfal som, že sa dozviem o jeho koncepte "chaotiky" viac ako sa človek z tejto knihy dozvie. Kniha má množstvo príkladov z praxe, čo je dobre, ale sú používané tak neobratne že častokrát prerušia niť ktorou sa text uberá, akoby boli len tak vsunuté aby sa zvýšil počet strán, akoby tú knihu písal študent vysokej školy na seminárku. Číst víc

Recenze, kritiky

„Převratná kniha pro bezprecedentní dobu. Měla by být povinnou četbou pro všechny manažery v dnešním chaotickém světě.“
- Marshall Goldsmith, autor businessových bestsellerů What Got You Here Won‘t Get You There a Succession: Are You Ready?

„Pan Kotler jako první pojmenovává novou ekonomickou situaci a nebojí se tvrzení, že to už na trzích nikdy nebude jako dříve. Kromě obecných pravidel dokázal vystihnout konkrétní chyby a tahy, které by manažeři a ředitelé firem určitě neměli dělat.“
- Tomáš Krýsl, Office & Marketing Manager, Xerox Czech Republic & Slovakia

„Aktuálnost Kotlera a Caslioneho je dokonalá. Chaotika nabízí úžasný pohled na naši novou normalitu turbulence a nejistoty – kterou většina firem není připravena zvládat. Je skvělým strategickým manuálem pro vedoucí představitele firem a jejich organizace ke zvládání a překonávání všech krizí jak dnes, tak v nastupující ‚éře turbulencí‘.“
- Ferdinando „Nani“ Falco Beccalli, prezident a CEO, General Electric

„Kdo se zabývá podnikáním, managementem a marketingem, měl by se s knihou Chaotika náležitě seznámit. Přichází totiž v pravou chvíli, kdy si konečně začínáme naplno uvědomovat, že šoky, chaos a turbulence se stávají určující normalitou našeho světa.“
- Miroslav Foret, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, autor knih Marketingový průzkum, Marketingová komunikace, Jak komunikovat se zákazníkem aj.

„Když je obloha nejtemnější, září nejsilnější hvězdy nejjasněji. V korporátním světě jsou jimi společnosti se strategickým zaměřením – ne ty, jež se uchylují k hysterickým plošným škrtům. Na potemnělé obloze marketingu je naší nejzářivější hvězdou Philip Kotler. Společně se stratégem Johnem Caslionem vytvořili tuto výjimečnou, aktuální a praktickou knihu, s níž provedete firmu turbulentními časy. Zachovejte se podle ní.“
- Emeritní profesor Malcolm McDonald, Cranfield University School of Management, Velká Británie, autor knihy Creating a Company for Customers

„Autoři v knize symbolicky nazvané Chaotika ukazují způsob, jak odhalovat kritické změny prostředí, jak plánovat budoucí období pomocí scénářů v častějších periodách, šetřit náklady, ale zároveň nevynechat nové příležitosti, nezbavovat se talentů a dlouhodobých partnerství. Kniha je velmi inspirativním čtením pro každého, kdo chce být úspěšný v nové době – době chaosu.“
- Mgr. Jakub Nosek, MBA, Atwave Consulting

„Tato kniha musí být povinnou četbou pro každého, kdo chce být úspěšný v dynamicky se měnících podmínkách nového ekonomického prostředí v dnešní době.“
- David Krajný, CEO, RE/MAX Czech/Slovak Republic

Autori

Číst víc

Nakladatelství BIZBOOKS

Číst víc

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman