Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009

160 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Přečtená
Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009

Public relations
Přečtená

Moderně a účinně

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se... Číst víc

4,5 14 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2009
Počet stran
239

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

160 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy (2)
Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2009
Skladem

124 Kč


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2006
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2006
Skladem

174 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Číst víc
Počet stran
239
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×247 mm
Hmotnost
558 g
Rok vydání
2009
Edice
Expert
Naše katalogové číslo
1060339
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,5 / 5

14 hodnocení

10
3
0
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Zuzana
Neověřený nákup
3.11.2013
ucebnica
Pretože to je učebnica, a naozaj dobrá :) Číst víc
katarina
Neověřený nákup
17.10.2013
učebnica
Chcela som sa do toho začítať, ale nedalo sa. Prišlo mi to ako učebnica. Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry