International Marketing - Petr Král
International Marketing
793 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

International Marketing

Theory, Practices and New Trends

Oeconomica, 2016
Nakladatel
Oeconomica, 2016

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the...

Čti víc

793 Kč

Běžná cena Běžně 835 Kč

Ušetříte 5 %

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases.

The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Čti víc
Kupte společně
International Marketing - Petr Král
Mluvte jako mluvčí - David Šimurka a kolektív
1 126 Kč
Ušetříte 79 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
246
Hmotnost
335 g
Rok vydání
2016
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
anglický
Nakladatelství
Oeconomica
Rozměr
176×250 mm
ISBN
9788024521527
Naše katalogové číslo
715565

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
International Marketing - Petr Král
Mluvte jako mluvčí - David Šimurka a kolektív
1 126 Kč
Ušetříte 79 Kč

„S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školu. Bez knih pak nebývá učený nikdo ani ve škole. “

Jan Amos Komenský