Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Nákupologie - Martin Lindstrom, Computer Press, 2009

349 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Nákupologie - Martin Lindstrom, Computer Press, 2009
Nákupologie - Martin Lindstrom, Computer Press, 2009

Nákupologie

"Člověk může lhát, ale jeho mozek ne."

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a... Číst víc

5,0 7 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2009
Počet stran
240

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci.

V knize se například dočtete, že:
- varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě,
- product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje,
- tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte,
- pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno.

Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu. Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům: „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne.“
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
442 g
ISBN
9788025123966
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
69647
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

7 hodnocení

7
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Romana Bojdová
Ověřený zákazník
13.3.2013
Zaujimava, putava, dynamicka!
Knizka je pisana pre mna chaotickym stylom, kedze kapitoly nie su rozdelene na podkapitoly a orientacia v texte je tazka, no napriek tomu ma obsah zaujal. Nielen ze poskytuje pohlad do sveta reklamnych trikov a tahov, ukazuje aj novy pohlad na formy reklamy a sposobu, akym sa nas predajcovia snazia ohurit. Putave citanie, ktore mi nezabralo viac ako 10 hodin cisteho casu. Klobuk dolu.
Číst víc
Romana Bojdová
Ověřený zákazník
13.3.2013
Zaujimava, putava, dynamicka!
Knizka je pisana pre mna chaotickym stylom, kedze kapitoly nie su rozdelene na podkapitoly a orientacia v texte je tazka, no napriek tomu ma obsah zaujal. Nielen ze poskytuje pohlad do sveta reklamnych trikov a tahov, ukazuje aj novy pohlad na formy reklamy a sposobu, akym sa nas predajcovia snazia ohurit. Putave citanie, ktore mi nezabralo viac ako 10 hodin cisteho casu. Klobuk dolu.
Číst víc
David Lörincz
Neověřený nákup
26.8.2012
Jedinečná kniha
Tuto knihu by si měla přečíst každá žena a vlastně i každý muž. Metody, které na nás reklamní agentury a obchodní řetězce jsou mnohdy opravdu rafinované a nevíte-li o těchto metodách, stáváte se jen ovci ve stádu. Naučte se racionálně posuzovat nabídku. Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera