Nákupologie - Martin Lindstrom
Nákupologie
349 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů... Číst víc

349 Kč
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci.

V knize se například dočtete, že:
- varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě,
- product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje,
- tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte,
- pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno.

Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu. Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům: „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne.“
Číst víc
240 stran
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
442 g
ISBN
9788025123966
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
69647
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti? Dejte nám o tom vědět.

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

7 hodnocení

7
0
0
0
0

Jak se vám kniha líbila?

Čtenářské recenze

Romana Bojdová
13.3.2013
Zaujimava, putava, dynamicka!
Knizka je pisana pre mna chaotickym stylom, kedze kapitoly nie su rozdelene na podkapitoly a orientacia v texte je tazka, no napriek tomu ma obsah zaujal. Nielen ze poskytuje pohlad do sveta reklamnych trikov a tahov, ukazuje aj novy pohlad na formy reklamy a sposobu, akym sa nas predajcovia snazia ohurit. Putave citanie, ktore mi nezabralo viac ako 10 hodin cisteho casu. Klobuk dolu.
Číst víc
Romana Bojdová
13.3.2013
Zaujimava, putava, dynamicka!
Knizka je pisana pre mna chaotickym stylom, kedze kapitoly nie su rozdelene na podkapitoly a orientacia v texte je tazka, no napriek tomu ma obsah zaujal. Nielen ze poskytuje pohlad do sveta reklamnych trikov a tahov, ukazuje aj novy pohlad na formy reklamy a sposobu, akym sa nas predajcovia snazia ohurit. Putave citanie, ktore mi nezabralo viac ako 10 hodin cisteho casu. Klobuk dolu.
Číst víc
David Lörincz
26.8.2012
Jedinečná kniha
Tuto knihu by si měla přečíst každá žena a vlastně i každý muž. Metody, které na nás reklamní agentury a obchodní řetězce jsou mnohdy opravdu rafinované a nevíte-li o těchto metodách, stáváte se jen ovci ve stádu. Naučte se racionálně posuzovat nabídku. Číst víc

Číst víc

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami
Po otřesech
Haruki Murakami