Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Tohle je marketing! - Seth Godin, Grada, 2019

272 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Tohle je marketing! - Seth Godin, Grada, 2019
Tohle je marketing! - Seth Godin, Grada, 2019

Tohle je marketing!

Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných... Číst víc

2,4 19 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2019
Počet stran
208

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

272 Kč

Cena v knihkupectví: 299 Kč
Skladem 2 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (3)
This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
Brožovaná vazba
Angličtina, 2018
Skladem 1 ks

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2021
Brožovaná vazba
Slovenština, 2021
Vyprodané

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Brožovaná vazba
Slovenština, 2020
Vyprodané

Další knižní vydání

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.

Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.

Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Číst víc
Originální název
This is Marketing
Počet stran
208
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×240 mm
Hmotnost
402 g
ISBN
9788027125678
Rok vydání
2019
Naše katalogové číslo
678701
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

2,4 / 5

19 hodnocení

3
1
3
0
9

Jak se líbila kniha vám?

Recenze od Martinusáků

Martinus.cz
37
Publico manager & eknihy
16. července 2020

Najnovšia kniha dlhoročného marektingového guru zatiahla na hlbinu, až do samej podstaty marketingu. Žiadne konkrétne návody a stratégie; viac ako priame odpovede na to, ako marketing robiť, sú to skôr esenciálne otázky, ktoré pomáhajú zamyslieť sa nad samotnou podstatou toho, o čo sa (my, jednotlivci, firmy, projekty) svojimi produktmi a službami snažíme.
Kto pozná Setha Godina, vie, že už roky píše svoj jednoduchý blog vo forme krátkych zápiskov/poznámok. Taká je aj jeho najnovšia kniha: nepochybujem, že zo svojho blogu výdatne čerpal, lebo hoci to, čo píše, má hlavu a pätu, ale nenadväzuje to tak priamo ako sme zvyknutí z iných príručiek. Môže sa to stať celkom zásadným zdrojom sklamania, preto bude dobré sa najskôr s jeho štýlom písania oboznámiť, či vám sadne. Ja som postupným dávkovaním načerpala viac, ako som čakala: lebo nie je umenie niekoho presvedčiť k nákupu, ale ponúknuť to, čo skutočne zlepší niečí život a ideálne aj celú spoločnosť.
P. S. Som celkom rada, že som prezieravo siahla po anglickom vydaní, to slovenské má žiaľ veľmi biedny preklad.

Číst víc

Čtenářské recenze

Marián
Neověřený nákup
24.2.2021
Žiaľ, s väčšinou tu uvedených recenzii musím len a len súhlasiť. Hoci Seth Godin je guru marketingu, pri tejto knihe budete sklamaný. Avšak nie jeho vinou! Ale vinou slovenského prekladu, ktorý je naozaj hrozný. Strojov preložený text akoby cez Google Translate nedáva vôbec zmysel a čitateľ sa v ňom stráca. Chcel by som veriť, že jazykový redaktor knihu čítal. Číst víc
be
Neověřený nákup
21.2.2021
Preklad aj údajná „redakcia“ knihy sú katastrofálne, od tohto vydavateľstva si už nič nekúpim. Ako sa pod ňu dotyční vôbec mohli podpísať? Moja chyba – nechcelo sa mi dlho čakať na originál. Obsah sa tak absolútne stratil pod nekvalitou prekladu, chybami a chybami. Číst víc
Adela Gubčíková
Ověřený nákup
10.1.2021
Knižka bola kúpená manželovi čiže píšem recenziu skôr v jeho mene.Samozrejme presný návod ako robiť marketing nikto nedáva.Knižka niečo aj dala ale mnoho vecí bolo úplne mimo kontextu a chaoticky napísané Číst víc
9.8.2020
Našťastie som ju vydržal prečítať do konca :)
No myslel som si, že som sám, ale čítam tu recenzie a musím uznať, že radšej by som si kúpil asi originál. Podľa mňa mal prekladateľ veľmi ťažkú úlohu preložiť a vyjadriť myšlienky autora, musel by som počuť vyjadrenie prekladateľa, že prečo to tak preložil, aby som ho tu nekritizoval, lebo ja si vážim každého, kto pracuje čestne a teda ho nechcem kritizovať bez jeho názoru. Knihu som prečítal do konca a našťastie som tam našiel nejaké veci, ktoré uvediem do praxe a je to dosť pre mňa podstatné, takže preto som dal štyri hviezdičky. Číst víc
Vlado
Neověřený nákup
29.6.2020
kniha je omyl
Než som knihu kúpil, nezačítal som sa dostatočne a urobil som chybu. Teraz nebudem hodnotiť obsah ale štylistiku prekladu, ktorá je katastrofálna. Predpokladám, že vydavateľstvo originálny text len prehnalo cez Google Translate, pretože sa to nedá čítať. V takýchto prípadoch by som si oveľa radšej zakúpil anglický originál. Číst víc
Stan
Neověřený nákup
28.5.2020
Mozno ako stlpcek v tyzdenniku by sa to dalo citat. Akoze si clovek precita polstranovu kapitolku pozostavajucu z 20-30 viet, z ktorych sa kazda snazi daco povedat, a len sporadicky nadvazuje na predoslu. Dobre, inspirujme mozog. Ale v kniznej podobe je to bullshit. Nieco tak zle, a miestami dokonca aj obsahovo nepravdive, som uz davno v rukach nedrzala. Kydy motivacneho spikra. Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.“

Alenka v říši divů - Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia, 2014
Alenka v říši divů
Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia