Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal
Mezinárodní marketing a informační technologie
299 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Mezinárodní marketing a informační technologie

Nakladatel
Wolters Kluwer, 2011

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...

Čti víc

299 Kč

Běžná cena Běžně 315 Kč

Ušetříte 5 %

Posíláme do pěti dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Čti víc
Kupte společně
670 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
196
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
146×208 mm
Hmotnost
252 g
ISBN
9788073576905
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
641961
Jazyk
čeština
Nakladatel
Wolters Kluwer

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Kupte společně
670 Kč

„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem. “

Jan Amos Komenský